افزایش حدود ۳۰۰ درصدی در فروش ۳ ماهه اول سال ۱۴۰۱ شرکت واسپاری ملت

شرکت واسپاری ملت توانسته حدود ۳۰۰ درصد در عملکرد فروش ۳ ماهه اول نسبت به دوره مشابه سال گذشته را محقق نماید.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت واسپاری ملت برای عملکرد دوره مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ با حضور ۷۵ درصدی سهامداران در محل سالن اجتماعات شرکت بیمه ما برگزار گردید.

در این جلسه که با ریاست دکتر صمدی عضو هیئت مدیره هلدینگ بهساز مشارکت‌های ملت برگزار گردید، ابتدا گزارشی از عملکرد سال مالی ۱۴۰۰ ارائه گردید که براساس گزارش مذکور، ۹۶٪ درآمد عملیاتی شرکت نسبت به بودجه محقق گردید. همچنین سود خالص شرکت به مبلغ ۴۲۸میلیارد ریال با رشد ۱۶٫۷ درصدی نسبت به عملکرد سال گذشته و ۶ درصد نسبت به پیش‌بینی بودجه محقق گردید.

شرکت در دوره ۳ ماهه اول در راستای افزایش سودآوری با توسعه فعالیت توانسته است حدود ۳۰۰ درصد در عملکرد فروش ۳ ماهه اول نسبت به دوره مشابه سال گذشته محقق نماید و با توجه به پیش‌بینی رشد حدود ۱۹ درصدی سود خالص در بودجه سال ۱۴۰۱ نسبت به عملکرد سال ۱۴۰۰، انتظار رشد فعالیت و تحقق سودآوری مطلوب در عملکرد سال جاری وجود دارد.

ضمنا افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۸۰۰میلیارد ریال به ۱٬۵۰۰میلیارد ریال در حال طی مراحل نهایی بوده و دکتر مهدی قدمی مدیرعامل شرکت بر پیگیری و نهایی‌سازی افزایش سرمایه شرکت و رشد فروش و میزان تسهیلات اعطایی تاکید نمودند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.