نماینده مجلس: آیین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی معلمان خلاف مصوبه مجلس است

نماینده مجلس گفت: مجلس با حمایت و کمک رتبه‌بندی فرهنگیان را تصویب کرد، اما متأسفانه آیین‌نامه تدوین شده خلاف قانون مجلس است و سودی برای فرهنگیان ندارد، امیدواریم دولت به این مهم توجه کند.

به گزارش تازه نیوز، امان‌اله حسین‌پور در نشست علنی امروز مجلس در تذکر شفاهی خود با تبریک سالروز تشکیل شورای نگهبان و هفته بهزیستی گفت: از رئیس جمهور و هیأت دولت برای سفر به استان خراسان شمالی تشکر می‌کنیم و امیدوارم مسئولان مربوطه مصوبات سفر به ویژه پروژه‌هایی که رها شده‌اند مانند زیرساخت‌های جاده‌ای را پیگیری کنند تا به زودی اجرایی شود.

به نقل از اقتصاد۲۴، نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: مجلس با حمایت و کمک رتبه‌بندی فرهنگیان را تصویب کرد، اما متأسفانه آیین‌نامه تدوین شده خلاف قانون مجلس است و سودی برای فرهنگیان ندارد، امیدواریم دولت به این مهم توجه کند.

وی بر ضرورت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأکید کرد و از دولت خواستار توجه به این مهم شد و در تذکر به وزیر جهاد کشاورزی گفت: وضعیت دامداران مناسب نیست و هزینه‌های آن‌ها بسیار بالا است، می‌طلبد خرید تضمینی مورد توجه قرار گیرد.

حسین‌پور با تأکید بر ضرورت جابجایی مدیران ضعیف یادآور شد: هرچند رهبر معظم انقلاب بر ضرورت عدم دخالت نمایندگان در انتصابات تأکید کرده‌اند، اما متأسفانه مدیران ضعیفی مشغول کار هستند که باید به جابه‌جایی آن‌ها توجه کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.