رتبه‌بندی معلمان از شهریور به مهرماه افتاد؟

وزیر آموزش و پرورش در مورد زمان رتبه بندی معلمان خبر داد.

به گزارش تازه نیوز، یوسف نوری در آیین افتتاح مسابقات ورزشی بانوان فرهنگی، گفت: برگزاری برنامه ها در مکان های مقدسی مانند مشهد و در جوار آستان حرم مطهر رضوی، انرژی مضاعفی برای شرکت کنندگان در این مسابقات ایجاد می‌کند و باعث قدرت بخشیدن به ابعاد جسمی و معنوی شرکت کنندگان در این مسابقات می شود.

به نقل از ایسنا، وی با اشاره به نام گذاری این مسابقات به نام “شهید ابراهیم هادی” گفت: این مسابقات فرهنگی و ورزشی، به نام شهید شاخص تربیت بدنی شهید “ابراهیم هادی” برگزار می‌شود که شایسته قدردانی است و همه ما وامدار شهدا و خصوصا این شهید هستیم.

وی گفت: معلم های ورزشکار و پهلوان زیادی در آموزش و پرورش داریم که نقش مهمی در تربیت دانش آموزان ایفا می کنند و شعار “ما می توانیم” را تحقق بخشیده اند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در پایان سخنان وزیر آموزش و پرورش، معلمان شرکت کننده در این مراسم اجرای طرح رتبه بندی معلمان را خواستار شدند و وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این موضوع که این طرح از خواسته های وزارت آموزش و پرورش نیز است، اعلام کرد: در حال پیگیری این قانون و آماده سازی برای اجرا هستیم و امیدواریم تا ابتدای سال تحصیلی همه معلمان رتبه بندی شوند و با انرژی مضاعف در کلاس های درس حضور یابند.

شایان ذکر است، مسابقات ورزشی بانوان فرهنگی در جوار حرم مطهر امام رضا (ع) و در سه رشته بدمینتون، والیبال و پینگ پنگ، بعد از ۱۶ سال توقف از ۲۸ تیرماه در مشهد آغاز شده است و برای مدت پنج روز ادامه خواهد یافت.

2 نظر
  1. نقی

    وعده های سرخرمن ..شما مخصوصا وزیر آموزش و پرورش مثل آب خوردن دروغ میگید ؟درست 12 ماهه این هفته اون هفته کردید الآنم یه دروغ دیگه مهرماه

  2. ناشناس

    رییس‌سازمان‌برنامه‌وبودجه وزیر‌‌آموزش‌وپرورش‌ساده‌لوح‌‌
    گیرش‌اومده‌اون‌
    راسرکارگذاشته‌واون‌هم‌فکر‌کنم‌تا‌
    ۳سال‌آینده‌‌که‌دوره‌ی رییسی‌تمام‌بشه‌‌فرهنگیان‌را
    سرکارگذاشته‌وهرروز دروغ‌های‌شاخدار تحویل‌ما‌
    می‌ده‌رییسی‌هم‌که‌هرچه‌بهش‌
    می‌گند آقا از‌زمان‌اجرای‌رتبه‌بندی‌چندماه‌
    گذشته‌براساس‌گزارش‌اطرافیان‌
    مثل رییس‌برنامه‌وبودجه‌‌ضد‌فرهنگیان‌‌ووزیر‌خنثی‌می‌فرمایند‌نه‌مادر
    اجرای‌رتبه بندی‌تاخیر‌نداریم کسی‌
    هم‌نیست‌ایشان راازخواب‌بیدار‌کنه‌مجلس محترم‌هم‌به‌جای‌‌اینکه وزیر‌آموزش‌و
    پرورش‌رااستیضاح‌کنه درحال‌مماشات است‌به‌هرحال‌خدا‌آخرعاقبت‌مارا
    باچنین‌افرادی به‌خیر‌کنه.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.