جزئیات نشست آمریکا و اسرائیل پشت درهای بسته

رسانه های عبری جزئیاتی از دیدار یائیر لاپید با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا منتشر کرده و اعلام کردند دو طرف در این دیدار درباره ضرورت اقدام نظامی علیه ایران، توافق نظر نداشته اند.

به گزارش تازه نیوز، روزنامه تایمز رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی و جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در دیدار اخیر خود در قدس اشغالی که پشت درهای بسته برگزار شد، درباره موضوع ایران گفتگوهایی داشته‌اند.

بنابراین گزارش، در این دیدار یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی تلاش داشته است که جو بایدن را با خودش در زمینه ضرورت اقدام نظامی علیه ایران، هم نظر سازد اما در نهایت دو طرف در این باره به توافقی نرسیده‌اند.

یائیر لاپید در ارتباط با دیدار روز یکشنبه هفته گذشته با بایدن تصریح کرده است: ما در این دیدار از رئیس جمهور آمریکا خواستیم که با ایران به عنوان یک تهدید نظامی واقعی برخورد شود و این مساله اساس مذاکرات با ایران باشد، اما با آمریکایی‌ها در این موضوع به توافق نرسیدیم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین در دیدار با رئیس جمهور آمریکا به وی اعلام کرده که تل آویو با توافق هسته‌ای با ایران مخالف است.

گفتنی است رسانه‌های عبری در روزهای اخیر گزارش‌های متعددی در ارتباط با سفر بایدن به اراضی اشغالی منتشر کرده‌اند که در آنها نگاه مثبتی به نتایج سفر منطقه‌ای بایدن وجود نداشته است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.