نورنیوز: خبر دستگیری خاوری «بازی رسانه‌ای مفسد فراری» است!

نورنیوز اخبار مربوط به ربایش و انتقال خاوری به ایران را جعلی و بازی رسانه‌ای از سوی او توصیف کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، پایگاه خبری نورنیوز نزدیک به شورای عالی امنیت ملی در خبری اختصاصی، درباره ادعای دستگیری محمودرضا خاوری و انتقال رئیس فراری بانک ملی از کانادا به ایران نوشت: شیوه انتشار اخبار جعلی در مورد ربایش و انتقال خاوری به ایران این گمانه را تقویت می‌کند که احتمالا این بازی رسانه‌ای از سوی این مفسد فراری و با هدف رد گم کردن کلید خورده است.

چند روزی است برخی حساب‌های فعال در فضای مجازی با ادعای مفقود شدن محمودرضا خاوری مفسد فراری مقیم کانادا مدعی ربایش و انتقال او به ایران شده‌اند درحالی که خانواده خاوری و رسانه‌های کانادایی واکنشی به انتشار این خبر نداشته‌اند. نورنیوز نوشت سبک و سیاق خبرهای منتشرشده در این خصوص، این گمانه را تقویت می‌کند که این بازی رسانه‌ای از سوی شخص خاوری و با هدف ردگم‌کردن کلید خورده است.

این در حالی است که برخی خبرگزاری‌های رسمی از جمله فارس خبر دستگیری محمودرضا خاوری را روی خروجی خود قرار داده بودند؛ هرچند فارس کمی بعد این خبر را حذف و به نقل از مقامات آگاه نوشت خبرهای مربوط به بازداشت خاوری صحت ندارد.

دستگیری خاوری و برگرداندن به ایران

محمودرضا خاوری در دولت نهم مدیرعامل بانک ملی بود. او از مجرمان محکوم شده به دلیل مشارکت در اختلاس ۳هزارمیلیارد تومانی است و به اتهام اخلال در نظام اقتصادی به ۲۰ سال حبس و بابت دریافت رشوه به ۱۰ سال حبس محکوم شده است.

این مطالب را هم ببینید:

۱ نظر
  1. بازنشسته تهرانی

    خوش به حال خاوری و بقیه کلاس اختلاسگران آینده زن ها و بچه هاشونو تا ۱۰ نسل از نظر مادی تامین کردن و تو کشورهای پیشرفته از هوای خوب اغذیه سالم امنیت و آرامش روانی و اجتماعی برخوردار کردن. درود به دوراندیشیشون. طعنه نمی زنم واقعا به خدا حسرتشونو می خورم. بازنشسته تهرانی با مدرک فوق لیسانس از دانشگاه علامه با سابقه پاکدستی و الان محتاج بازی مسخره دولت و مجلس برای اضافه شدن شندرغاز به حقوق بخور و نمیر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.