دلیل لغو کنسرت سیروان خسروی در اهواز اعلام شد +جزئیات

فرمانداری شهر اهواز دلیل لغو کنسرت سیروان خسوری در این شهر را اعلام کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، روابط عمومی فرمانداری اهواز روز پنج‌شنبه با صدور بیانیه‌ای در خصوص لغو کنسرت سیروان خسروی در سینما هلال اهواز توضیحاتی ارائه کرد.

فرمانداری اهواز می‌گوید علت اصلی لغو این کنسرت، تجمع و ترافیک شدید در درب ورودی سینما هلال در ساعات اجرای کنسرت و به دنبال آن اعتراض رانندگان و شهروندان است که پلیس راهنمایی و رانندگی خواستار تصمیم‌گیری در این خصوص شد.

در ادامه این بیانیه آمده همچنین عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا در اجرای کنسرت از دیگر موضوعاتی است که باعث شد دانشگاه علوم پزشکی مکاتباتی در این خصوص با این فرمانداری داشته باشد.

روابط عمومی فرمانداری اهواز تاکید کرد با توجه به موارد ذکرشده، در صورتی که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مکان دیگری در اهواز را با دارا بودن شرایط لازم برای برگزاری کنسرت انتخاب کند، با اجرای کنسرت موافقت می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است؛ شورای تامین شهرستان اهواز به دلایل مذکور با برگزاری کنسرت در تاریخ ۳۰ و ۳۱ تیرماه در سینما هلال موافقت نکرده و در خصوص برگزاری دیگر کنسرت‌ها نیز تصمیم‌گیری می‌کند.

پیش‌تر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان علت لفو کنسرت سروان خسروی در اهواز را مصوبه شورای تامین این شهرستان اعلام کرده بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.