علت قمه‌کشی دختران نوجوان در بوشهر مشخص شد!

تحقیقات درباره فیلم قمه‌کشی دختران در یکی از پارک‌های بوشهر نشان می‌دهد اختلافات دوستانه انگیزه این حادثه است.

به گزارش تازه‌نیوز، چند روز قبل فیلم کوتاهی از درگیری چند دختر نوجوان در پارک شغاب بوشهر منتشر شد. در این درگیری یکی از دختران که از سایرین بزرگ‌تر بود قمه‌ای در دست داشت و دختر دیگری را می‌زد. به‌دنبال انتشار این فیلم در شبکه‌های اجتماعی تحقیقات پلیس در این خصوص آغاز شد.
شواهد نشان می‌داد که همه این دختران که بین ۱۳تا ۱۶سال دارند با یکدیگر دوست هستند و اختلافاتی که بین آنها پیش آمده انگیزه این درگیری است. سرهنگ سهام صالحی، جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر در این‌باره گفت: این فیلم مربوط به ۲ماه قبل می‌شود.

به نقل از همشهری، این دختران نوجوان که مدت‌ها با یکدیگر دوست بودند به‌علت اختلافات شخصی، روابطشان با یکدیگر بهم خورده بود و با هم در پارک شغاب قرار گذاشته بودند تا از طریق گفت‌وگو مشکل‌شان را برطرف کنند. او ادامه داد: دختران نوجوان بعد از دقایقی گفت‌وگو با یکدیگر به توافق نرسیدند و با هم درگیر شدند که یکی از دختران با قمه‌ای که متعلق به یکی از دوستانش بود شروع به قدرت نمایی پرداخت و چندین ضربه به چند نفر از آنها زد. از طرفی یکی از افراد حاضر در محل از صحنه درگیری فیلمبرداری کرد و پس از گذشت حدود ۲ماه اقدام به انتشار فیلم در فضای مجازی کرد که این موضوع باعث خدشه‌دار شدن اذهان عمومی شد. او در ادامه گفت: کمتر از ۲۴ساعت بعد از  از انتشار فیلم، فرماندهی انتظامی شهرستان بوشهر با همکاری کارشناسان پلیس فتا، عملیات شناسایی را آغاز و صبح چهارشنبه همه دختران دخیل در درگیری و انتشار‌دهنده فیلم به مرکز پلیس دعوت و پس از انجام تحقیقات اولیه به‌منظور اصلاح و پیشگیری از اقدامات مشابه تحت خدمات مددکاری اجتماعی و مشاوره‌ای مرکز مشاوره معاونت فرهنگی و اجتماعی قرار گرفتند و همگی آزاد هستند.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.