خواستگاری دختر شایسته ایتالیا از محمود احمدی‌نژاد +عکس

سیلویا والریا، دختر ایتالیایی در سال ١٣٩٠ اعلام کرده بود دوست دارد با احمدی نژاد ازدواج کند. حالا در سن 31 سالگی بازهم گفته که “می خواهم با احمدی نژاد رییس جمهوری ایران ازدواج کنم.

به گزارش تازه نیوز، سیلویا والریا مدلینگ و دختر شایسته ایتالیایی جهان که اکنون 31 ساله است و 11 سال گذشته مولف کتاب “یک روزی یک رییس جمهوری بود”، محمود احمدی نژاد رییس جمهوری ایران را تنها مرد واقعی در عرصه جهانی دانسته و گفته است که احمدی نژاد تنها مرد روی زمین است، چرا که او هزاران فرسنگ به دور از هر نوع مد، پوچی و خودبینی است.

به نقل از رکنا، سیلویا والریا دختر ایتالیایی در سال ١٣٩٠ اعلام کرده بود دوست دارد با احمدی نژاد ازدواج کند. حالا در سن 31 سالگی بازهم گفته که “می خواهم با احمدی نژاد رییس جمهوری ایران ازدواج کنم.

احمدی نژاد چیز کمی نیست.” آنسا، خبرگزاری رسمی ایتالیا گزارش داده بود که “دختر زیبا روی ایتالیایی با نام سیلویا والریا که دو سال پیش کاندیدای زیباترین دختر سال ایتالیا شده بود عاشق محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران شده است.”

کتاب ۸۱ صفحه ای سیلویا با عنوان “یک روزی یک رییس جمهوری بود” در کتابفروشی های سراسر ایتالیا به قیمت ۹ یورو عرضه شده است.

7 نظر
  1. سهیل

    احمدی جون چرامعطلی هی این دست و اون دست نکن میپره ها، نمیتونی منو معرفی کن.

  2. امیر

    یوسف و زلیخا منتها اینجا جاهاشون عوض شده زلیخا زیباست خخخ

    1. علیرضا

      خودتو مسخره کن. فقر فرهنگی امثال شماست که واقعیتها رو نمیبینید. این دختر اونقدر دارای صفات و کمالات عمیق هستش که به چیزهایی در رفتار اقای احمدی نژاد دقت کرده بود که اکثرا نه تنها دقتی نکرده بودند بلکه به جهل و نادانی فقط به ظاهر ایشون توجه و مورد تمسخر قرار دادنش. حالا باز روی فقر فرهنگیتون سوار شید و ادامه بدید. متاسفم براتون…

  3. فرهاد

    جالبه خخخخ

  4. بهرام

    سلام دوستان
    خدا شانس بده. دیگه بهتر از این. واقعا ارزشش را دارد به آب و آتیش زدن

  5. ناسناس

    محمودی چه می کنی

  6. email@gmail.com

    بهش بگین اگه محمود هم نشد عیبی یوخ! از این مدل “مسئولان دلبر جانان” خیلی زیاد داریم که تازه اش هم همین مسئولان جیگرطلا هر کدومشون چندتا “آقازاده آتیش پاره” دارند که بیا و ببین !!!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.