بمب نقل و انتقالاتی آبی‌ها در آستانه هایجک

گویا باشگاه بارسلونا توانسته بازیکنی که چلسی برای عقد قرارداد با او آماده شده بود را از چنگ این باشگاه انگلیسی درآورد!

به گزارش تازه‌نیوز، جرارد مورنو خبرنگار سرشناس اسپانیایی مدعی شد که فرایند انتقال ژول کونده مدافع فرانسوی تیم فوتبال سویا با چرخشی غیرمنتظره همراه شده، چون این بازیکن که به نظر می‌رسید در آستانه پیوستن به چلسی قراردارد، حالا بار سفر به اسپانیا را بسته تا به بارسلونا برود.

و به نقل از تسنیم، طبق ادعای رومرو دو باشگاه بارسلونا و سویا بر سر رقم انتقال بازیکن به نوکمپ توافق کرده‌اند و ظرف امروز و فردا خود بازیکن هم که بیشتر به بازی در بارسا تمایل داشت، قراردادش را با آبی‌واناری‌ها امضا خواهد کرد.

انتشار این خبر از سوی رومرو در حالی است که دو سه روز قبل اعلام شده بود همه‌چیز میان سویا و چلسی برای انتقال کونده به غرب لندن نهایی شده است و آبی‌پوشان استمفوردبریح با پیشنهاد حقوق ۱۲میلیون یورو در فصل نیز نظر خود بازیکن را جلب کرده‌اند. سویا نیز در ابتدا نسبت به فروش کونده به بارسا مردد بوده، چرا که علاوه بر تقویت رقیبی مستقیم، بابت این جابه‌جایی درآمد کمتری به دست می‌آورد.

هنوز مشخص نیست که بارسلونا به کونده چه مقدار حقوق پیشنهاد داده است و آیا این باشگاه خواهد توانست فرمولی برای رقابت با حقوق پیشنهادی چلسی پیدا کند یا نه اما به هر حال طبق ادعای رومرو، انتقال بازیکن به نوکمپ ۹۹درصد قطعی است و صرف‌نظر از اتفاقی غیرمنتظره در لحظه آخر، باید این مدافع فرانسوی را بارسایی دانست.

در همین حال رومرو مدعی شده است که با نهایی شدن انتقال کونده به بارسلونا، شانس این تیم برای خرید دیگر مدافع مورد نظرش، سزار آسپیلیکوئتا از چلسی به حداقل می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.