۷ فرد گرفتار شده در ساحل باتلاقی نجات یافتند

رئیس اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر از پایان عملیات نجات ۷ نفر در باتلاق ساحلی روستای شیبَرم این شهرستان خبر داد.

به گزارش تازه‌نیوز، حسین ناظمیان پور اظهار کرد: ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه دیروز طی تماسی با مرکز پیام فوریت‌های پزشکی شهرستان دیّر اعلام شد هفت نفر در باتلاق روستای شیبَرم گرفتار شده‌اند. وی اضافه کرد: بلافاصله نیروهای امدادی و اورژانس ۱۱۵،  نیروهای مردمی و بسیج در محل مستقر شدند، اما به‌دلیل شرایطی باتلاقی امدادرسانی با کندی صورت گرفت.

به نقل از ایسنا، رئیس اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر تصریح کرد: یک نفر ساعت ۱۲:۵۴ دقیقه رها سازی و با آمبولانس پایگاه فوریت‌های پزشکی اعزام شد. ناظمیان‌پور بابیان اینکه مصدومین دچار گرمازدگی شده بودند، ادامه داد: با توجه به باتلاقی بودن زمین و عدم امکان حضور آمبولانس به صحنه، درخواست بالگرد داده شده و خوشبختانه عملیات امداد رسانی با موفقیت به پایان رسید. وی اعلام کرد که اعزام مصدومین حادثه باتلاق روستای شبیرم شهرستان دیر به بیمارستان بوشهر انتقال و عملیات نجات پایان یافت.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان بوشهر نیز در این خصوص گفت: با اعلام حادثه مبنی بر گیرافتادن ۷ نفر در باتلاق بخش بردخون ساحل خورخان روستای شیبرم شهرستان دیر ۴تیم (یک فروند بالگرد به‌همراه ۴ نفر تیم واکنش سریع استان با یک تیم از پایگاه امداد ونجات جاده‌ای جاشک و ۲ تیم از اداره هلال‌احمر شهرستان دیر) به محل حادثه اعزام شد. دکتر احسان ایزدپناه بیان کرد: این حادثه در ساعت ۱۱ صبح در محور بردخون به دیّـــر در ساحل خورخان روستای شیبرم رخ داد که در همان ساعات اول یک نفر از حادثه دیدگان نجات یافت.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.