طغیان رودخانه و انسداد جاده در سیستان/ کدام جاده‌ها بسته هستند؟

محور هراز تا سه‌شنبه چهارم مردادماه مسدود و طغیان رودخانه سبب بسته شدن جاده ایرانشهر – مهرستان شده است.

به گزارش تازه‌نیوز، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی به تشریح وضعیت محورهای مواصلاتی کشور پرداخت و گفت: محور هراز تا روز سه‌شنبه چهارم مردادماه به صورت ۲۴ ساعته به علت انجام عملیات کارگاه جاده‌ای مسدود است و تردد از محورهای جایگزین چالوس و فیروزکوه انجام می‌شود. همچنین ترافیک سنگین در محور قدیم تهران – بومهن در محدوده تپه سیف وجود دارد. آزادراه قزوین – کرج در محدوده پل فردیس نیز درگیر ترافیک نیمه‌سنگین است.

به نقل از ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به طغیان رودخانه‌های محلی در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در جنوب استان سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) محور ایرانشهر – مهرستان به علت طغیان رودخانه‌های محلی تا اطلاع بعدی مسدود است. محور ریگان-ایرانشهر تنها محوری است که به صورت شریانی مسدود است.

شیرانی با اعلام محورهای مسدود فصلی کشور ادامه داد: محورهای هشتگرد – طالقان و لاسم – ارجمند نیز به صورت فصلی مسدود هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی درباره وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: بارش باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران گزارش شده و محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت درگیر بارش باران هستند. از طرفی محور چالوس و آزادراه تهران – شمال فاقد هرگونه مداخله جوی هستند.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.