مدیرعامل بهشت زهرا: سنگ‌قبرهای بی‌حجاب جمع شدند!/ برای اصلاح تصویر از خانواده‌ها رضایت گرفتیم +عکس

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا گفت: در چند ماه اخیر و با هماهنگی خانواده متوفیان، ۹۸ سنگ قبر که تصاویر بدحجاب داشتند جمع‌آوری و اصلاح شد.

به گزارش تازه نیوز، سعید غضنفری با اعلام خبر جمع ‌آوری و اصلاح ۹۸ سنگ قبر با عکس بی‌حجاب یا بدحجاب در بهشت زهرا گفت: درباره تصاویر مکشوفه، موضع ما از روز اول حضورمان مشخص بود و این موضوع را به صراحت هم اعلام کردیم اگر چه از سوی رسانه‌های معاند و مخالف مورد اهانت قرار گرفتیم و این شبکه‌ها موضوع را به استهزاء گرفتند.

به نقل از فارس، او افزود: همچنین فارغ از این‌که خود ما به طور جدی به این موضوع ورود کرده‌ایم، شهروندان و خانواده‌های متوفی بسیاری هم گلایه‌های بسیاری دارند و از اینکه قبور مومنین در این آرامستان به شکل غیراسلامی تزئین می‌شود، مکدر هستند.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) تاکید کرد: ما همچنان بر روی عقاید خود هستیم. واقعاً در شأن آرامستان مؤمنان نیست که تصویر خانم‌های مؤمن را به شکل کشف حجاب و بی‌حجاب روی سنگ‌های قبر حکاکی کنند. این تصاویری هم که نصب کرده‌اند همه متعلق به دوره‌های پیشین بوده و ما در این دوره به جد مانع از این اتفاق بوده‌ایم.

او تاکید کرد: ما در این دوره اعلام کردیم در صورتی که سنگ‌فروش یا نصاب نسبت به نصب چنین تصاویری اقدام کند، با آن مجموعه به طور کامل قطع ارتباط کرده و دیگر اجازه فعالیت به آن‌ها نخواهیم داد.

غضنفری با بیان این مطلب که به هر حال نمی‌توان در این زمینه برخورد قهری کرد، گفت: تلاش ما این است تا با دعوت خانواده متوفیان و تعامل با آن‌ها این تغییرات را ایجاد کنیم. در ماه‌های اخیر هم ۹۸ سنگ با تصاویر مکشوفه با هماهنگی خانواده متوفیان جمع‌آوری و اصلاح شد. ما خانواده‌ها را دعوت کرده و با رضایت آن‌ها نسبت به اصلاح تصاویر اقدام می‌کنیم.

جمع شدن سنگ های قبر بی حجاب

 

 

۱ نظر
  1. سیدضیاء

    باسلام.
    خسته نباشید، خیلی زحمت آفتادید…
    بارنگ شدن حجاب کامل شد.
    اگر یکی دیگر مدیرعامل شد وبا بی حجابی مشکل نداشت میتونه دوباره با رنگ ، بی حجابشون کنه…

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.