آتش‌سوزی ساختمانی سه طبقه در قرچک کنار پمپ گاز! +ویدئو

یک ساختمان جنب ایستگاه پمپ گاز شهرک گلهای قرچک دچار حریق شد که فرماندار گفت: بخش زیاد حریق اطفاء شده و تا الان ۶ نفر مصدوم شدند.

به گزارش تازه نیوز، شهردار قرچک بیان کرد: این آتش سوزی مربوط به ایستگاه گاز نیست و مربوط به ساختمانی سه طبقه در جنب ایستگاه است که به دلیل اینکه گازوئیل در این ساختمان نگه داری می شده حریق شعله ور شده و ساختمان کامل در آتش سوخته است. همچنین فرماندار قرچک در این باره افزود: شدت آتش سوزی بسیار زیاد بوده با تلاش پرسنل آتش نشانی حریق اطفاء شده و تلاش ها برای تکمیل ماموریت اطفاء حریق در حال انجام است. وی گفت: اوضاع تحت کنترل است و ازدحام جمعیت خدمات رسانی را کند کرده است.

به نقل از فارس، فرماندار قرچک افزود: تا الان ۶ نفر مصدوم شدند که یک نفر از آنها حال وخیمی دارد که علاوه بر این افراد، ۴نفر از آتش نشانان هم دچار دودگرفتگی شدند. یوسف صاحبدل مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرستان قرچک گفت: سالت ۲۰:۱۳ دقیقه گزارش این آتش سوزی به ما داده شده است  و خوشبختانه به دلیل نزدیک بودن محل حریق به ایستگاه آتش نشانی توانستیم سریع تر به محل رسیده و مانع گسترش حریق شویم. وی ادامه داد:  به دلیل شدت حریق تمام نیرو های خود را که نزدیک به ۵ ایستگاه اتش نشانی است به محل حادثه اعزام کردیم و مهار این اتش سوزی حدود ۳ ساعت زمان برد.

صاحبدل گفت: متاسفانه چند تن از نیروهای آتش نشانی بدلیل دود گرفتگی آسیب دیدند که خوشبختانه سریع به مراکز اورژانسی منتقل شدند. وی با اشاره به میزان خطر نگهداری این نوع مواد در منازل مسکونی بیان کرد: از مردم خواهشمندیم  با نگهداری موادی مانند گازوئیل، بنزین جان خود و هموطنانشان را به خطر نیندازند.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.