دوستی پشت‌پرده طالبان و اسرائیل فاش شد

شرکت امارتی GAAC مسئولیت فرود‌گاه‌های افغانستان را به یک شرکت اسرائیلی به اسم AR Challenges واگذار کرده است.

به گزارش تازه نیوز، مدیر عامل شرکت اسرائیلی AR Challenges امروز سه‌شنبه ۴ سرطان/ تیر ضمن اعلام به دست گرفتن مدیریت فرودگاه های بین الملی افغانستان گفته است که تکنیسن‌های اسرائیلی AR Challenges Ltd در حال حاضر به صورت مستقیم در مدیریت فرود‌گاه‌های افغانستان و انجام امورات کنترول و غربالگری در فرودگاه های کابل، مزارشریف، هرات و قندهار مشارکت دارند.

به نقل از اعتمادآنلاین، او اضافه کرده است که مشارکت اسرائیل به کمک امارت متحده عربی در فرودگاه‌های افغانستان یک ارزش استراتژیک برای ارتش اسرائیل و موساد (سازمان استخباراتی رژیم اسرائیل) و سایر ساختارهای امنیتی این‌ کشور محسوب می‌گردد.

هم‌چنان تلویزیون الجزیره نیز خبری را مبنی بر تسلیم دهی فرودگاه‌های افغانستان توسط امارت متحد عربی به یک شرکت اسرئیلی AR Challenges نشر کرده است، در این گزارش آمده است که اکنون متخصصین اسرائیلی در اداره فرود‌گاه‌های افغانستان شرکت دارند.

این در حالی است که طالبان همواره از نظام اسلامی و عدم تعامل با کشوری‌های غربی سخن زده‌اند، در حالی‌که نظام اشغالگر و رژیم صهیونیستی اسرائیل، با اشغال مسجد الاقصی و بخشی از جغرافیایی فلسطین، از دشمنان سر سخت کشورهای اسلامی به حساب می رود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.