ادعای عجیب اکیپ درباره شایعه انتقال راموس به PSG

اکیپ مدعی شد باشگاه پاری سن ژرمن هیچگونه پیشنهادی برای جذب سرخیو‌راموس ارائه نداده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش سه، تنها چند ماه تا پایان قرارداد سرخیو راموس با رئال مادرید باقی‌مانده و در صورت عدم تمدید، او می تواند در پایان فصل به شکل رایگان از جمع کهکشانی‌ها جدا شود؛ اتفاقی که در صورت رخ دادن می‌تواند بعد از جدایی کریستیانو رونالدو یک کابوس بزرگ دیگر برای هواداران لوس بلانکوس تلقی شود.

از طرفی طی هفته های گذشته گفته شد که سرخیو راموس با باشگاه رئال مادرید مذاکراتی را برای تمدید قرارداد انجام داده و برخی منابع حتی مدعی شدند که قرار است او امروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی اسپانیا برابر آلمان ماندنش در جمع رئالی ها را تایید کند اما این موضوع منتفی شد تا نگرانی هواداران تیم اسپانیایی در این باره افزایش پیدا کند.

از طرفی طی ساعات گذشته برخی منابع اسپانیایی از جمله آاس مدعی شدند که باشگاه پاری سن ژرمن مذاکرات خود را برای به خدمت گرفتن ال کاپیتانو آغاز کرده و خواهان حضور سرخیو راموس در پارک دو پرنس است. اما در همین رابطه نشریه اکیپ فرانسه ادعا می‌کند که هیچ گونه پیشنهادی از سوی PSG برای راموس وجود نداشته و این شایعه از سوی رنه راموس، برادر و مدیر برنامه او مطرح شده تا فشار را بر روی رئال مادرید برای ارائه پیشنهاد بهتر افزایش دهد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.