بعد از زاکانی، چند نماینده مجلس هم خودشان را گِلی کردند! +عکس

برخی نمایندگان مجلس هم پس از سیل تهران در منطقه امام‌زاده داوود، همانند علیرضا زاکانی شهردار پایتخت خود را به محل حادثه رسانده و با شلوار گلی عکس یادگاری گرفتند.

به گزارش تازه‌نیوز، سیل چهارشنبه تهران که آسیب جدی به مناطقی از پایتخت به‌ویژه امامزاده داوود وارد کرد، ظاهرا فرصتی برای نمایش میدانی برخی مسئولین و نمایندگان مردم شد تا عکس یادگاری بگیرند.

در تصویر زیر، سیدنظام موسوی، محسن پیرهادی، مجتبی رضاخواه و اقبال شاکری را می‌بینید که با شلوار گِلی حضور خود را در بحبوحه بحران تهران در تاریخ ثبت کردند. هیچ توضیحی همراه این عکس منتشر نشده و مشخص نیست نمایندگان مجلس در این «نظارت میدانی» چه کمکی به مردم یا نیروهای امدادی کردند و آیا امکان تهیه لباس مناسب نداشتند تا این چنین خود را سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی نکنند.

نمایندگان مجلس در سیل تهران

5 نظر
  1. Es

    محض رضای خدا واسه رای گرفتن خودمو تو گل میپلکونم.اینو بهش میگن دلقک بازی.اگه مرد بودید میرفتیم یزد و هرمزگان و فارس کمک سیل زده ها

  2. پیمان

    پوپولیستهایی که هیچ تخصصی در کارشان ندارند و صرفا نمایش بازی میکنند اگر نظام جمهوری اسلامی ایران این افراد را کنار نگذارد خودش زیر سوال خواهد رفت.

  3. حسین

    بهتر است به جای نمایش کفش‌ها و شلوارهای گل‌آلود خود به دوربین‌های دوست و دشمن، به مانند رهبر انقلاب، بی‌ریا و مخلصانه با لباس مبدل به یاری و دلجویی از مصیب دیدگان می‌شتافتید!

  4. سعید

    چرا اینجوری مینویسید؟ شهردار تهرانه کار خوبی کرده که رفته از نزدیک در جریان حل مشکلات مردم باشه. حالا اگه نمیرفت میگفتین به فکر نیست و فلان و‌…
    یادمون نرفته بعضی از مسئولین گذشته چطوری بودن یه زحمت به خودشون نمیدادن برن از نزدیک در جریان قرار بگیرن مبادا گرد و غباری روی کت و شلوارشون بشینه.

  5. سعید

    برعکس. چهه اشکالی داره دقیقا؟ از کار خوب باید حمایت کرد. حالا اگه با تجهیزات میرفتن باز شما یه چیزی میگفتین که اینا کی وقت کردن لباس مناسب بپوشن، اینا چرا به فکر مردم نیستن و فلان.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.