سیل در فیروزکوه ۱۰ کشته و ۱۶ مفقود برجای گذاشت

استاندار تهران از تلاش برای رسیدگی به وضعیت سیل‌زده فیروزکوه با تمام ظرفیت استان خبر داد و گفت: در سیل شب گذشته در فیروزکوه ۱۰ نفر کشته، ۱۶ نفر مفقود و ۱۲ نفر مصدوم شدند.

به گزارش تازه‌نیوز، محسن منصوری با اشاره به وقوع سیلاب در شهرستان فیروزکوه و خسارات وارده اظهار کرد: سیلاب شب گذشته در منطقه حبله‌رود شهرستان فیروزکوه در روستاهای زرین‌دشت، مزداران و آتشان، ۱۰ کشته، ۱۶ مفقودی و ۱۲ مصدوم داشت. وی ادامه داد: خوشبختانه ۱۰ نفر از مصدومان به صورت سرپایی درمان و ۲ نفر به بیمارستان منتقل شدند.

به نقل از تسنیم، استاندار تهران تصریح کرد: علت تأخیر در امداد‌رسانی در این مناطق، بسته شدن راه‌های دسترسی ‌و ترافیک جاده‌ای بود که پس از عادی شدن وضعیت، نیروهای کمک‌رسان و دستگاه‌های امدادی موفق به خدمات‌رسانی شدند. منصوری گفت: تلاش می‌کنیم تا با استفاده از ظرفیت تمامی شهرداری‌ها، دستگاه‌های خدماتی و اجرایی و عوامل امدادی استان و شهرستان‌های استان تهران با بسیج امکانات خدمات‌رسانی در فیروزکوه بیشتر و سریعتر شود. وی در مورد وضعیت امامزاده داوود خاطرنشان کرد: رسیدگی به وضعیت سیل امامزاده داوود توسط دستگاه‌ها ادامه دارد و دستگاه‌ها پای کار هستند تا زودتر شرایط به حالت عادی باز شود.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.