ویدئو| گاف سنگین ضرغامی درباره تخریب یک مسجد تاریخی سوژه شد!

عدم شناخت میراث فرهنگی کشور و ارائه گزارش غلط به خبرنگاران توسط وزیر گردشگری، سوژه خبرنگاران شد.

به گزارش تازه نیوز، عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، روز چهارشنبه پنجم مرداد، گفت: «مرمت گنبد مسجد شیخ لطف‌الله ۱۲سال قبل آغاز شد و با بازشدن داربست‌ها اشکالاتی در مرمت مشاهده شد که بلافاصله به پژوهش‌گاه اداره ماموریت دادم…»

در مورد مرمت مسجد شاه ببینید:

این درحالی‌ست که ایراد در مرمت مسجد شیخ لطف‌الله اصفهان دوسال‌ونیم پیش عیان شد و آن‌چه این‌روزها بر سر آن بحث در گرفته، مسجد شاه از مجموعه نقش جهان اصفهان است که به مسجد جامع عباسی هم شناخته می‌شود.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، ضمن ارایه آمار غلط و به‌جای توضیح درباره‌ی خسارت‌های وارده به «گنبد مسجد شاه اصفهان»، از «گنبد مسجد شیخ‌لطف‌الله» می‌گوید!

عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در حالی در خصوص جنجال ترمیم گنبد یک مسجد قدیمی در اصفهان شروع به ارائه توضیحات کرد که سوژه، گنبد مسجد جامع عباسی بود اما ضرغامی در گافی باورنکردنی آنرا «مسجد شیخ لطف‌الله» عنوان کرد. مرمت دو مسجد جامع عباسی و شیخ لطف الله، هر دو مورد انتقاد است اما این گنبد مسجد جامع عباسی است که کج شده است! گنبد مسجد شیخ لطف الله در مرمت، دچار تغییررنگ شده است!

این مطالب را هم ببینید:

 

 

۱ نظر
  1. Fa

    اسم مهم نیست مشهوری بسیاری از امامزادگان تاریخی و حریم های انرا از حالت تاریخی بیت احزان نوحه خوان دشت دراورد

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.