معیشت مردم تبدیل به کابوس شده!

یک فعال سیاسی با انتقاد از وضع معیشت مردم گفت: فرد وقتی خرید می رود می فهمد پولش خیلی بی ارزش شده است و این وضعیت متأسفانه ادامه دارد.

به گزارش تازه‌نیوز، دولت سیدابراهیم رئیسی با وعده‌های رویایی سرکار آمد اما هرچه گذشت بر کابوس معیشتی مردم افزود. حال سئوال این است که وضعیت کشور در سه سال آینده با مدیریت این دولت چگونه خواهد شد؟

مصطفی هاشمی طبا درباره پیش‌بینی عملکرد دولت سیزدهم تا ۱۴۰۴ گفت: خیلی نمی خواهم درباره مسئله تورم صبحت کنم ولی به نظر می آید که وضعیت زیستی و اجتماعی مملکت به لحاظ تولید و کشاورزی رو به پایین است و در حوزه زیست محیطی نیز نه تنها تقریبا کاری نمی شود بلکه حتی حرفش را هم نمی زنند.

به نقل از نامه‌نیوز، وی با بیان اینکه خیلی نگاه مثبتی به ۳ سال آینده کشور ندارم، درباره احتمال ناتمام ماندن دولت سیزدهم، افزود: مهم نیست که این دولت بماند یا نماند، مهم این است که مملکت بماند و شاداب باشد. معتقدم دولت باید به موضوع زیستگاهی کشور رسیدگی کند چون اصراف منابع طبیعی در کشور به شدت وجود دارد و هیچ حرکتی برای اصلاح این وضعیت دیده نمی شود.

این فعال سیاسی با اشاره به وضعیت نامطلوب ژئوپلیتیک ایران، گفت: امروز می بینیم همسایگان ایران نوعا با رژیم صهیونیستی وارد تعامل شدند و مرزهای ما کاملا در خطر است. در مجموع چندان چشم انداز خوبی را نمی بینم.

هاشمی‌طبا با اشاره به اوضاع نامساعد اقتصادی افزود: مسئله تورم و پایین آمدن ارزش پول خیلی سرعت گرفته است. فرد وقتی خرید می رود می فهمد پولش خیلی بی ارزش شده است و این وضعیت متأسفانه ادامه دارد. گرچه پیش از این صحبت می شد که معیشت مردم قدری بهتر شود اما الان دیگر صحبتی از این مسئله هم نمی شود. ائمه جمعه که همیشه درباره معیشت مردم اظهار نگرانی می کردند حالا این موضوع را به خدا واگذار کردند یا عامل پدید آمدن وضعیت کنونی را فسق و فجور خود مردم می دانند.

این مطالب را از دست ندهید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.