نشان افتخار امپراطور ژاپن برای عباس عراقچی +تصاویر

عباس عراقچی از اسفند ١٣٨۶ تا مهر ١٣٩٠ به عنوان سفیر کشورمان در ژاپن حضور داشت و نقش بسیار موثری در توسعه روابط دو کشور بزرگ ایران و ژاپن ایفا نمود.

به گزارش تازه نیوز،  ژاپن، نشان خورشید تابان، ستاره زرین و سیمین امپراطوری ژاپن را در تاریخ ۵ مرداد ١۴٠١ به دکتر سید عباس عراقچی سفیر اسبق ایران در ژاپن طی مراسمی در محل سفارت این کشور در ایران اهداء کرد.

این مطالب را هم ببینید:

به نقل از جماران، وی از اسفند ١٣٨۶ تا مهر ١٣٩٠ به عنوان سفیر کشورمان در ژاپن حضور داشت و نقش بسیار موثری در توسعه روابط دو کشور بزرگ ایران و ژاپن ایفا نمود ضمن آن که در مسئولیت های مهمی همچون معاون حقوقی و بین المللی، معاون سیاسی و … در وزارت امور خارجه فعالیت نمود و هم اکنون نیز به عنوان دبیر شورای روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران منصوب گردیده است.

پیش از این نیز نشان مزبور علاوه بر جمعی از ایرانیان و محققان، به دکتر عبدالرحیم گواهی (۱۳۸۹)، دکتر محمد حسین عادلی(۱۳۹۳)، دکتر منوچهر متکی (۱۳۹۶) و دکتر محسن طلایی (١۴٠٠) سفرای اسبق کشورمان در ژاپن نیز اعطاء گردید.

نشان افتخار امپراطور ژاپن برای عباس عراقچی نشان افتخار امپراطور ژاپن برای عباس عراقچی نشان افتخار امپراطور ژاپن برای عباس عراقچی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.