دستور رئیسی برای واگذاری زمین به مردم/ تا پایان شهریور ماه فرصت دارید!

رئیسی به وزارت راه و شهرسازی دستور داد علاوه بر ساخت مسکن، به مردم «زمین به شرط ساخت مسکن» هم واگذار کند.

به گزارش تازه‌نیوز، سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید صبح امروز خود از وزارت راه و شهرسازی تأکید کرد: ترجیح دولت، توسعه افقی شهرهاست نه بلندمرتبه‌سازی.

به نقل از ایرنا، وی همچنین از مسئولان وزارت راه و شهرسازی خواست که در محل طرح‌های عمرانی روزشمار نصب شود تا مردم بر روند اجرای این پروژه‌ها نظارت کنند.

رئیس‌جمهور با دستگاه‌های دولتی نیز اتمام حجت کرد و متذکر شد این دستگاه‌ها فقط تا پایان شهریور ماه فرصت دارند اراضی در اختیار خود را برای تولید مسکن واگذار کنند. رئیسی هشدار داد در صورتی که دستگاهی حاضر نشود زمین‌های خود را به منظور ساخت مسکن برای مردم اختصاص دهد، مالکیت همه این اراضی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران سند خواهد خورد.

رئیس‌جمهور به وزارت راه و شهرسازی دستور داد علاوه بر ساخت مسکن، به مردم «زمین به شرط ساخت مسکن» هم واگذار کند تا خودشان ساخت مسکن را آغاز کنند.

این مطالب را از دست ندهید:

۱ نظر
  1. ناشناس

    آقای رئیسی ریس جمهور. من 14سال مستأجر هستم زمین دارم 100 متر در روستا ولی تو بافت نیست با زمین‌های تو بافت 100متر فاصله دارد. میشه دستور بدین به این بنیاد مسکن گرگان زمین‌های روستای فیض اباد در گلستان را تو بافت ببرند. من خسته شدم از مستأجری.شما میاین شهرستان… مسئولان در شهرستان فقط نمایش آدم خوبه بازی می‌کنند و وقتی که شما برمیگردید پایتخت به تهران.. دوباره مسئولان در گلستان در شهر گرگان با مردم بدرفتاری می‌کنند ومجوز نمی‌دهند به متقاضی می‌گویند به خود آقای ریسی بگویید برای شما کاری کند. این بنیاد مسکن شهر گرگان فقط طرفدار پولدارها هست.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.