ویدئو| گزارش آمنه‌سادات ذبیح‌پور از اعترافات سپیده رشنو!

گزارش خبری آمنه سادات ذبیح پور و اعترافات سپیده رشنو که از بخش خبری ٢٠:٣٠ پخش شد، با واکنش فعالان رسانه‌ای همراه بود.

3 نظر
  1. احمد

    رفتاری که با سپیده رشنو می شود که به حجاب اجباری نه گفت، غیر اسلامی است. خداوند در قران حتی می فرمایند: لااکراه فی الدین …..
    این آیه تکلیف را روشن می کند. لذا متاسفانه عده ای از مسوولین با فهم نادرست دین اسلام و به نام اسلام، دختران سرزمین ما را شکنجه می کنند!!!!! اینها مسلمان نیستند بلکه مسلمان نما و کافر به دین خدا هستند که این گونه راجع به فلسفه حجاب قضاوت می کنند و رفتار نابخردانه و ظالمانه دارند.

  2. ل م

    این مال عقاید شخصی است نه در اجتماع هر کی هر کاری خواست بکنه و بگه لااکراه فی الدین مثلا من دوست دارم به حریم بقیه تعرض کنم، خب اعتقاداتم اینطوریه، متعرض ناموس مردم شم، بگیرم ادمهارا بزنم بکشم لا اکراه فی الدین. اجتماع قوانین خودش را داره اینجا مملکت اسلامیه و قوانین خودش را داره تفسیر به رای از ایات قران نداشته باشید.در خانه خود هر کی هر طور خواست میتونه لباس بپوشه و هر اعتقادی داشته باشه البته مادامی که به بقیه ضرر نزنه. مثلا بگه خونه خودمه میخوام اتشش بزنم خب تا وقتی به بقیه جاها سرایت نکنه میتونی

  3. امیرعلی

    قوانین باید طوری تنظیم و تصویب بشن که کمترین فاصله رو با عرف داشته باشن.
    وگرنه اجرای اونها با مقاومت و حاشیه، همراه خواهد بود.
    این طبیعت مسائل اجتماعیه و در کنارش باید آموزش کافی وجود داشته باشه تا کسی متعرض حقوق دیگری نشه و دیگری هم احساس تعرض به حقوقش نداشته باشه.
    این رویه باعث قدرت اجتماعی بالای کشور خواهد شد. و هیچ ایر قدرتی توان ایجاد گروهک و اجیر کردن جاسوس از بین مردم رو نخواهند داشت.
    چون مردم به کشوری که به خواسته هاشون، احترام میذاره، وفادار خواهند بود.
    بنابراین باید به سمت نزدیک کردن عرف و قانون بریم تا کمترین کشمش وجود داشته باشه.
    همونجور که خیلی از قوانین هستن که با کمترین مشکل، اعمال میشن.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.