درگیری بر سر حجاب در قطار تهران – یزد/ رئیس قطار تعلیق شد!

درگیری جدیدی بر سر حجاب این بار در قطار تهران – یزد اتفاق افتاده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از منیبان، در قطار تهران – یزد، میان دو خانم بر سر حجاب درگیری فیزیکی رخ داده است. یکی از این خانم ها، زن چادری به نام زینب جعفری معلم در یزد است که بعد از رسیدن به یزد، شکایت کرده است.

دادسرای یزد در همین زمینه اعلام کرد در پی گزارش توهین و درگیری چند نفر نسبت به یکی از بانوان محجبه در قطار تهران- یزد و دهن کجی نامبردگان و رئیس قطار به موضوع حجاب، دادسرای یزد نسبت به احضار رئیس قطار و دستور شناسایی متهمان اقدام کرد.

دادسرای یزد اضافه کرد: با پیگیری صورت گرفته در حال حاضر رئیس قطار توسط راه آهن از خدمت تعلیق شد و پرونده در حال رسیدگی است”.

۱ نظر
  1. ترانه. س

    فرهنگیان محترم، خیابون و قطار و…کلاس نیست… مردمم، شاگردتون نیستن و امر به معروف تو مملکت متولیان خودشو داره… به اندازه کافی بلدن چطور تذکر بدن… حالا بلحاظ شرعی هم خواستین انجام بدین با زیبایی و لطافت لحن… طوریکه طرف جذب بشه نه که درگیری فیزیکی بشه… این یعنی نتیجه مطلوب نداده رفتار شما و طرف بدتر هنجارشکنی کرده و علاوه بر اینکه نخواسته حجاب کنه کتک کاری هم کرده و به مقام خودش و شما توهین شده… در امر معروف شرایطی هست یکیش اینه که خطری آمر به معروف و ناهی از منکر رو تهدید نکنه…

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.