قیمت ارزهای دیجیتال چهارشنبه ۱۲ مرداد/ بیت‌کوین در کانال ۲۲ هزار دلاری

در ساعات نخست معاملات روز چهارشنبه بازار رمزارزها شاهد نوسانات جزئی بوده و‌ کوین‌ها در محدوده سبز و قرمز قرار دارند.

به گزارش تازه نیوز، بیت‌کوین بعد از تلاش‌های نافرجام برای عبور از کانال ۲۴ هزار دلار، آرام گرفته است. قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز چهارشنبه ۱۲ مرداد ۲۲ هزار و ۸۸۰ دلار بود و دیروز این ارز دیجیتال تقریبا با همین رقم معامله می‌شد. به‌نظر می‌رسد شرط صعودی شدن دوباره بازار، عبور بیت‌کوین از کانال ۲۴ هزار دلار است. اتفاقی که هرگز در ۵۰ روز گذشته رخ نداده و یور‌ش‌های بیت‌کوین به این محدوده در این مدت نتیجه‌ای نداشته. همزمان با نوسان محدود بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته، بازدهی روزانه دوج‌کوین، ترون و شیبا صفر درصد به‌ثبت رسیده و قیمت اتریوم رشد ناچیز دو درصدی را تجربه کرده است.

قیمت بیت‌کوین؛ ۲۲ هزار و ۸۸۰ دلار

وضعیت بیت‌کوین امروز چهارشنبه ۱۲ مرداد تقریبا تفاوتی با دیروز نداشت. سردمدار بازار ارز دیجیتال صبح امروز ۲۲ هزار و ۸۸۰ دلار معامله می‌شد و ارزش آن درقیاس با روز گذشته ۲۰ دلار یعنی معادل یک‌دهم درصد کاهش پیدا کرده بود. البته بیشترین قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین در این مدت ۲۳ هزار و ۴۶۰ دلار بوده و کمترین سطح روزانه آن به ۲۲ هزار و ۷۱۷ دلار تقلیل پیدا کرده است، اما هنوز بیت‌کوین حوالی مرز ۲۳ هزار دلار نوسان می‌کند. قیمت بیت‌کوین نسبت به هفته قبل که در محدوده ۲۱ هزار دلار حضور داشت، نزدیک هشت درصد بالا آمده، اما فاصله آن با قله تاریخی خود نزدیک ۶۶ درصد است. قله‌ای که آبان پارسال با ثبت رقم ۶۸ هزار دلار برای بیت‌کوین خلق شده. همچنین حجم کل ۴۳۶ میلیارد دلاری معاملات بیت‌کوین، معادل تسلط ۴۰ درصدی آن به کل بازار است.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۶۲۰ دلار

قیمت لحظه‌ای اتریوم صبح امروز چهارشنبه ۱۲ مرداد به هزار و ۶۲۰ دلار رسید تا بازدهی روزانه آن مثبت دو درصد به‌ثبت برسد. قیمت لحظه‌ای اتریوم صبح امروز ۴۰ دلار نسبت به روز گذشته بیشتر بود و در این مدت بیشترین و کمترین قیمت اتریوم به‌ترتیب هزار و ۶۷۰ و هزار و ۵۶۸ دلار بوده و شاهد رفت‌وبرگشت‌های محدود این توکن بودیم. البته قیمت اتریوم نسبت به هفته قبل چیزی حدود ۱۵ درصد رشد داشته و از محدوده هزار و ۴۰۰ دلار به هزار و ۶۲۰ دلار رسیده است. با این حال هنوز فاصله‌ای بیش از ۶۵ درصد بین قیمت لحظه‌ای اتریوم و بالاترین قیمت تاریخی این ارز دیجیتال وجود دارد. همچنین تسلط این ارز دیجیتال به کل بازار ارز دیجیتال چیزی حدود ۱۸ درصد برآورد می‌شود و از این حیث دومین ارز دیجیتال مهم دنیا به‌شمار می‌رود.

قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت دوج‌کوین امروز چهارشنبه ۱۲ مرداد تغییری نسبت به صبح روز گذشته نداشت، همین وضعیت را برای ترون و شیبا شاهد بودیم و بازدهی روزانه کاردانو مثبت دو درصد به‌ثبت رسید. قیمت دوج‌کوین امروز بدون تغییر درقیاس با روز گذشته ۰.۰۶۶ دلار بود و دهمین ارز دیجیتال برتر دنیا از لحاظ تسلط به بازار، بازدهی روزانه صفر درصدی را به جای گذاشت. قیمت ترون در این مدت روی رقم ۰.۰۶۸ دلار باقی ماند و شیبا با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار خرید و فروش شد. این وسط قیمت کاردانو از ۰.۴۹۲ دلار به ۰.۵۰۱ دلار افزایش پیدا کرد تا هشتمین ارز دیجیتال برتر دنیا بازدهی روزانه مثبت دو درصدی را تجربه کند.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال هفته قبل دیروز امروز
بیت‌کوین ۲۱ هزار و ۱۱۰ دلار ۲۲ هزار و ۸۶۰ دلار ۲۲ هزار و ۸۸۰ دلار
اتریوم هزار و ۴۳۵ دلار هزار و ۵۸۰ دلار هزار و ۶۲۰ دلار
شیبا ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار
کاردانو ۰.۴۶۲ دلار ۰.۴۹۲ دلار ۰.۵۰۱ دلار
ترون ۰.۰۶۵ دلار ۰.۰۶۸ دلار ۰.۰۶۸ دلار
دوج‌کوین ۰.۰۶۲ دلار ۰.۰۶۶ دلار ۰.۰۶۶ دلار
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.