تامین اجتماعی به دنبال بودجه افزایش حقوق بازنشستگان؟

یک نماینده مجلس درباره افزایش حقوق بازنشستگان گفت: تامین اجتماعی به دنبال راهکار اجرای مصوبه و تامین منابع مورد نیاز است.

به گزارش تازه‌نیوز، علی اصغر عنابستانی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس نیز در تازه‌ترین اظهارنظر در یک برنامه رادیویی درباره افزایش حقوق بازنشستگان گفت: جمع‌بندی دولت این است که می‌تواند در مصوبه هیات امنا دخل و تصرف کند که ما در مجلس تاکید کردیم دولت این اجازه را ندارد.

وی افزود: طبق اطلاعی که بنده دارم و طبق اظهارات روز گذشته مدیرعامل تامین اجتماعی کشور در کمیسیون اجتماعی مجلس، دولت مصوبه هیات امنا را تایید و بر مبنای همان ۳۸ درصد به تامین اجتماعی اعلام کرده و الان هم تامین اجتماعی به دنبال راهکار اجرای مصوبه و تامین منابع مورد نیاز است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: طبق اعلام آخرین نظر مدیرعامل تأمین اجتماعی کشور در مجلس، دولت مصوبه هیات امنا که همان افزایش ۳۸ درصدی است را تتیید و به سازمان تامین اجتماعی اعلام کرده و اگر این حرف تا این مرحله درست باشد همه اختلاف‌نظرها حل می‌شود و تا پایان این ماه هم پرداختی‌ها شروع می‌شود.

عنابستانی با بیان اینکه مبنای این افزایش از ابتدای سال است و معوقات هم پرداخت خواهدشد، گفت: این افزایش ۳۸ درصدی از ابتدای سال اعمال می‌شود.

۱ نظر
  1. بازنشسته

    اقای عنابستانی شما به گفته های موسوی شک دارید وای بحال ما لطفا معنی تااین مرحله درست باشد یعنی چی ثانیا موسوی از فروردین مگوید ما اماده هستیم تا به ما ابلاغ شود ثانثا در بودجه سازمان افزایش حقوق دیده شده باز هم دورغ میگوید وشما را سرکار گذاشته مثل ما

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.