گوشی هیجان‌انگیز سامسونگ با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی! +جزئیات

گلکسی اس ۲۳ اولترا اولین محصولی خواهد بود که از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP2 آینده سامسونگ استفاده می‌کند.

به گزارش تازه‌نیوز، سامسونگ، یکی از بازیگران اصلی در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند است. علاوه بر این، این غول کره جنوبی یکی از برند‌های برتر در زمینه تولید دوربین گوشی‌های هوشمند نیز می‌باشد.

به نقل از فرارو، در بسیاری از موارد، سامسونگ اولین شرکتی نیست که از سنسور‌های دوربین خود در محصولاتش استفاده می‌کند. با این حال، به گفته افشاگری به نام iceuniverse@، گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۳ اولترای سامسونگ به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز شده است. بخش جالب این دوربین استفاده از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP2 آینده است. با توجه به تمام این نشانه ها، سامسونگ اولین شرکتی خواهد بود که از این سنسور استفاده می‌کند.

در حال حاضر سامسونگ دو سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی به نام‌های ISOCELL HP1 و ISOCELL HP3 را ارائه کرده است. طبق گزارش ها، سنسور اول در گوشی‌های آینده موتو Edge 30 اولترا و موتو X30 پرو به کار رفته است. به گفته IceUniverse، سنسور HP2 در عملکرد کلی بهتر از HP1 و HP3 عمل خواهد کرد و احتمالا به همین دلیل است که سامسونگ قصد دارد خودش این سنسور را به طور رسمی عرضه کند.

اندازه سنسور HP2 در حال حاضر ناشناخته است. در صورتی که شایعه عملکرد بهتر این سنسور صحت داشته باشد، ممکن است اندازه آن بزرگتر از سنسور ۱/۱.۲۲ اینچی HP1 باشد و یا به فناوری پردازش بهتری مجهز شده باشد. در حال حاضر لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی گلکسی اس ۲۲ اولترا بالاترین پیکسل را در میان دوربین‌های تلفن همراه ارائه می‌دهد. این شرکت از این سنسور در گوشی‌های هوشمند قدیمی مانند سری گلکسی S20 و سری S21 استفاده کرده است.

سامسونگ در پرچمداران سه نسل خود از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده کرده است؛ بنابراین لازم است که اکنون این شرکت سنسور دوربین را در پرچمدار بعدی خود ارتقاء دهد. اگر گلکسی اس ۲۳ اولترا به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز شود، این اولین تغییر در مشخصات دوربین سامسونگ در چهار سال گذشته خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام نیز مجهز شود. این پردازنده پرچمدار در نوامبر سال جاری به طور رسمی معرفی خواهد شد و انتظار می‌رود که عملکرد و مصرف انرژی بهبود یافته‌ای را ارائه دهد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.