مرگ هالک برزیلی که درون عضله‌هایش پر از روغن بود! +تصاویر

هالک برزیلی که با تزریق روغن به بازوهایش و بزرگ نشان دادن آن، ۱.۶ میلیون فالوور جمع آوری کرده بود در تولد ۵۵ سالگی اش جان خود را از دست داد.

به گزارش تازه‌نیوز، یک بدنساز برزیلی و ستاره تیک تاک، در تولد ۵۵ سالگی اش جان خود را از دست داد. «والدیر سِگاتو» که با تزریق روغن خطرناک به بازوهایش و ایجاد عضله ۲۳ اینچی بیش از ۱.۶ میلیون فالوور جمع آوری کرده بود در ریبِریا پرتو برزیل درگذشت.  این در حالی بود که شش سال پیش به این بدنساز هشدار داده شده بود که تزریق آمپول، آسیب شدید عصبی و خطر قطع عضو را به همراه خواهد داشت. با این حال سگاتو، تزریق روغن خطرناک برای افزایش حجم عضلانی بازوهایش را همچنان ادامه داد. سگاتو سال‌ها با وجود ریسک سکته و عفونت، از تزریق سینتول برای ایجاد عضله دوسر بازو، سینه‌ها و پشت استفاده می‌کرد.

مرگ هالک برزیلی

به نقل از باشگاه‌خبرنگاران، سگاتو که اصالتا اهل سائوپائولو برزیل و پیشتر یک کارگر ساختمانی بود قبلا گفته بود که از فیزیک بدنی آرنولد شوارتزنگر و شخصیت‌های خیالی مانند هالک الهم گرفته و از اینکه در خیابان‌ها به عنوان ” هالک ” شناخته می‌شود افتخار می‌کند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی سگاتو پس از انتقال به بیمارستان در حالی که دچار تنگی نفس شده بود درگذشت. معجون سینتول اغلب از روغن کنجد همراه با مسکن و الکل به عنوان جایگزین استروئید مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این حال قدرت را بهبود نمی‌بخشد و بنا به گفته کارشناسان می‌تواند باعث سکته‌های کشنده و انسداد شریان‌ها و عفونت شود.

مرگ هالک برزیلی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.