ماجرای دردناک زندگی زنی که بلندترین ناخن‌های جهان را دارد +تصاویر

یک زن با ناخن های ۱۳ متری که رکورد گینس در زمینه بلندترین ناخن ها را شکست.

به گزارش تازه‌نیوز، دایانا آرمسترانگ با عدد باورنکردنی ۱۲ متر و ۸۰ سانتیمتر رسما بلندترین ناخن های جهان را دارد و رکوردهای قبلی گینس را تحت الشعاع خود قرار داده است. این زن آمریکایی پس از یک تراژدی دلخراش خانوادگی فهمید که قادر به کوتاه کردن ناخن هایش نیست.

دایانا آرمسترانگ ۶۳ ساله ساکن ایالات متحده رسما ناخن هایش را با اندازه کلی ۱۲ متر و ۸۳ سانتیمتر ثبت کرد تا با این رقم باورنکردنی که اختلاف فاحشی با رکورد قبلی دارد، رکورد گینس بلندترین ناخن های دست را به نام خود ثبت کند. او با ناخن هایی بلندتر از یک اتوبوس دوطبقه در انجام کارهای روزانه نظیر رانندگی، استفاده از سرویس بهداشتی و بستن زیپ لباس‌هایش مشکل دارد.

دایانا آرمسترانگ صاحب بلندترین ناخن های جهان

دایانا برای مراقبت از ناخن هایش نمی‌تواند به سالن های آرایش مراجعه کند و نوه هایش در این کار به او کمک می‌کنند. لاک زدن به تنها یک ناخن دست دایانا ۵ تا ۱۰ ساعت زمان می‌برد. او فاش کرد که بعد از مرگ دلخراش یکی از دخترهایش نتوانست ناخن هایش را کوتاه کند. دایانا پیش از این اتفاق هم ناخن های بلندی داشت و این وجه مشترک او و دخترش، لاتیشا بود که سال ۱۹۹۷ در سن ۱۶ سالگی و به خاطر حمله آسم از دنیا رفت.

دایانا آرمسترانگ صاحب بلندترین ناخن های جهان

او گفت: «بچه هایم نمی‌دانستند چرا ناخن هایم را بلند می‌کنم. به کسی نگفته بودم. این موضوع را پیش خودم نگه داشته بودم. اما وقتی دیدم مردم حرف‌هایی می‌زنند که باعث می‌شود بچه هایم خجالت زده شوند و حس بدی پیدا کنند موضوع را به آنها گفتم. گفتم شما می‌توانید از من بخواهید ناخن هایم را کوتاه کنم اما من واقعا نمی‌توانم این کار را انجام بدهم.»

دایانا ادامه می‌دهد: «من همیشه ناخن‌ های بلندی داشتم اما نه در این حد. ناخن هایم مثل مادرم بود.» مایک مارکوت، مسئول ثبت رکوردهای جهانی گینس می‌گوید این دستاورد ازجمله رکوردهای محبوبش است. او گفت: «داستان پشت این رکورد جذاب و به همان اندازه دلخراش است. عزم دایانا برای ارج نهادن به میراث دخترش به روش منحصر به فرد خودش بسیار الهام بخش است.»

رکورد قبلی گینس متعلق به آیانا ویلیامز بود که طول ناخن هایش ۵ متر و ۷۶ سانتیمتر بود.

منبع: روزیاتو

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.