نامه‌های عجیب و جذاب یک عروسک برای دختر نگران!

انتشار روایتی خواندنی از یکسال پایانی عمر نویسنده‌ای بزرگ در توئیتر، واکنش مثبت کاربران را در پی داشت.

به گزارش تازه‌نیوز، یک کاربر توئیتر ماجرایی خواندنی از نویسنده‌ای بزرگ را منتشر کرد و نوشت: کافکا یک سال قبل از مرگش اتفاق جالبی رو تجربه می‌کند:
‌‏در یکی از پارک‌های برلین متوجه دختربچه‌ای می‌شود که عروسکش را گم کرده و به شدت گریه می‌کند. با هم دنبال عروسک می‌گردند اما پیدایش نمی‌کنند! کافکا پیشنهاد می‌دهد که به خانه برگردند و فردا دوباره به پارک بیایند و با هم دنبال عروسک بگردند.

کافکا تصمیم می‌گیرد نامه‌ای از طرف عروسک برای دختر بنویسد و فردا سرقرار به او بدهد: «دوست خوبم! خواهش می‌کنم دیگر گریه نکن. من تصمیم گرفتم به سفر بروم و کل دنیا را ببینم و چیزهای جدیدی یاد بگیرم. هر روز برایت نامه مینویسم و تو را از حال خود و آن‌چه برایم اتفاق می‌افتد باخبر می‌کنم». وقتی با هم ملاقات می‌کنند کافکا نامه را برای دختربچه می‌خواند و دختر وسط اشک ریختن لبخند می‌زند.

ماجرا فقط به همین نامه ختم نمی‌شود؛ آنها هر روز هم را ملاقات می‌کردند و کافکا نامه‌های روزانه عروسک، که در آنها از ماجراجویی‌هایش با قلم زیبا و جذاب نوشته بود، برای دختربچه می‌خواند. بعد از این‌که ماجراجویی های عروسک تمام می‌شود، کافکا عروسک جدیدی به دختر هدیه می‌دهد که با عروسک قبلی کاملا فرق داشت و همراه این عروسک جدید یک نامه دیگر هم بود: «من همان عروسک قبلی هستم اما سفرهای زیاد مرا تغییر داده‌اند».

دخترک بزرگ می‌شود و عروسک کافکا را همچنان پیش خود نگه می‌دارد. تا این‌که یک روز متوجه نامه دیگری می‌شود که توی بازوی عروسک جاسازی شده بود: «چیزهایی را که دوست داریم همیشه احتمال از دست دادنشان وجود دارد؛ اما عشق همیشه به گونه و شکل متفاوتی دوباره بازخواهد گشت.»

توییت درباره کافکا

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.