یک سگ با مراقبت از صاحبش او را از مرگ نجات داد +تصاویر

مردی که از بالای یک بلندی به پایین سقوط کرده بود با وجود گذشت ۳۶ ساعت با کمک سگ خانگی اش نجات یافت.

به گزارش تازه‌نیوز، یک مرد محلی در انگلیس پس از آنکه از ارتفاع ۲۰۰ پایی یک دره به پایین سقوط کرد با کمک سگ خانگی خود نجات یافت. در این حادثه که “سوکی ” شش ساله موفق شد تا جان صاحبش ” مارتین کلارک ” ۷۶ ساله را نجات دهد. این حیوان نه تنها ۳۶ ساعت از صاحب زخمی اش در پایین دره مراقبت کرد بلکه با ایجاد سر و صدا، کوهنوردان را به محل سقوط صاحبش کشاند. این اتفاق در منطقه لیلهولم واقع در یورکشر شمالی رخ داد.

نجات جان یک انسان توسط سگش

به نقل از باشگاه‌خبرنگاران، کلارک در این حادثه پس از سقوط از ارتفاع زیاد دچار جراحت شدید شده بود و توان حرکت نداشت. با این حال سوکی فورا خود را از بالای دره به محل سقوط صاحبش رساند و بیش از یک روز در همان محل از کلارک مراقبت کرد. ۳۶ ساعت بعد هنگامی که ” تام ویکس ” ۵۷ ساله و ” دانییِلا ” ۵۳ ساله، یک زوج کوهنورد از آن محل می‌گذشتند سوکی با ایجاد سر و صدا توجه آن‌ها را جلب کرد و این زوج را به محل سقوط صاحبش برد. آن‌ها پس از پایین آمدن از دره با کلارک که به تخته سنگی تکیه داده بود رو به رو شدند.

سگی که صاحبش را نجات داد

تام در این باره گفت: «اگر سوکی در آنجا نبود ما متوجه سقوط صاحبش نمی‌شدیم. واقعا سوکی، حیوان باهوشی است. مارتین صبح روز سه شنبه ۲۷ جولای سقوط کرد و ما او را بعدازظهر روز چهارشنبه پیدا کردیم.» گفتنی است؛ مارتین بعد از این حادثه از ناحیه سینه، شانه و کمر و پا تحت عمل جراحی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.