گرفتن برادر کوچکتر روی ‌هوا؛ برادر بزرگ ناجی یک زندگی شد! +ویدئو

برادر بزرگتر موفق شد برادر کوچکترش را که حین نظافت شیشه از بالا سقوط کرده بود در هوا بگیرد و جانش را نجات دهد.

به گزارش تازه‌نیوز، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است واکنش به موقع یک مرد جوان هندی در لحظه سقوط برادرش از یک ساختمان را به تصویر می‌کشد. در این اتفاق هنگامی که برادر کوچکتر این مرد از تراس ساختمان به پایین سقوط کرد او موفق شد قبل از برخورد برادرش به زمین وی را در هوا بگیرد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند این اتفاق در منطقه مالاپورام واقع در ایالت کرالا هند رخ داد.

به نقل از باشگاه‌خبرنگاران، ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است چگونگی وقوع حادثه و نجات این نوجوان را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود مرد جوان که در پایین ساختمان ایستاده هنگامی که متوجه سقوط برادرش می‌شود خود را در محل فرود او قرار داده و وی را در هوا می‌گیرد. این ویدئو نشان می‌دهد پس از قرار گرفتن برادر کوچکتر در آغوش برادر بزرگتر، هر دو آن‌ها نقش بر زمین می‌شوند. خوشبختانه در این حادثه هیچ یک از این دو برادر دچار جراحت جدی و شدید نشدند.

بنا به این گزارش ظاهرا فردی که از بالای تراس سقوط کرده بود در حال نظافت شیشه‌های پنجره ساختمان بود که دچار حادثه شد. گفتنی است؛ وقوع این حادثه و عکس العمل این مرد جوان هندی در حالی خبرساز می‌شود که هفته پیش نیز وقوع حادثه مشابه در چین و عکس العمل مشابه یک مرد چینی نیز خبرساز شده بود. در آن حادثه یک مرد چینی موفق شد کودکی را که از بالکن ساختمان به پایین سقوط کرده بود در هوا بگیرد و جانش را نجات دهد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.