مهدی یراحی پاسخ آمنه‌سادات ذبیح‌پور را داد! +ویدئو

بعد از درخواست مهدی یراحی برای عدم پخش آثارش از صداوسیما، خبرنگار جنجالی سیما در توئیتی از ممنوع‌ الکار بودن یراحی خبر داد که با واکنش تند او مواجه شد.

به گزارش تازه‌نیوز، مهدی یراحی، خواننده که در توئیت شدیداللحنی از صداوسیما انتقاد، و تاکید کرده بود «دیگر تحت هیچ شرایطی حق استفاده و پخش هیچ‌یک از آثارم را نه در تلویزیون، نه در رادیو و نه در هیچ‌کجا ندارد»، با واکنش آمنه سادات ذبیح‌پور، خبرنگار تلویزیون روبه‌رو شد.

ذبیح‌پور در واکنش به توئیت یراحی نوشت: ایشون از سال ۹۸ ممنوع‌الصدا و ممنوع‌الکار در صداوسیما هستند. روغن ریخته نذر امام‌زاده؟!

حالا مهدی یراحی در رشته‌توئیتی پاسخ گزارش‌گر جنجالی ۲۰:۳۰ را داده و نوشت:

طی بیش از سه سال ممنوعیتم، هر گاه اوضاعِ خوزستان آشفته شد، برای برانگیختنِ احساساتِ ملی دست به دامان نغمه‌ی «حیک» شُدید و هر زمان نیاز به سوءاستفاده از احساساتِ مذهبی مردم بود، نوای اذان یا آهنگ‌های سوزناک «یک معترض ممنوع از کار» را (بدون کسب اجازه) بر روی تصاویر مستعارتان پخش کردید. حتی از خبر جهانی شدن نوای اذانم (البته با حذف نام صاحب اثر) هم نگذشتید.
همه این‌ها در حالی بود که در گزارش‌های‌تان، ممنوعیتم از فعالیت را گردن نگرفتید و حتی منکر شدید تا لابد به زعم‌تان خبرسازتر نشوم که با این ترفند مخاطب را در این خصوص دچار تردید کنید. تا جایی که به دروغ، خبرِ عذرخواهی‌ام بابت انتشار قطعه‌ی «پاره‌سنگ» را کار کردید و امروز سرکار، در اوج آشفتگی، غضب‌آلودی که چرا در جهت حمایتِ انسانی از یک دختر از حقِ مسلم خود به عنوان صاحب آن آثار استفاده کرده‌ام؟

بیشتر بخوانید و ببینید:

بعد از انتشار توئیت‌های یراحی، کاربران با انتشار ویدئوهایی حرف‌های او را تایید و به ذبیح‌پور کنایه زدند.

در ادامه کلیپ‌هایی را می‌بینید که صداوسیما با استفاده از صدای مهدی یراحی در این سال‌ها تولید و پخش کرده است:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.