وقتی وزیر سابق پاکستان در برنامه زنده آب‌دهان انداخت! +ویدئو

اقدام عجیب وزیر اسبق پاکستان در انداختن آب دهان در یک برنامه زنده تلویزیونی سوژه شد.

به گزارش تازه‌نیوز، اقدام عجیب وزیر سابق کشور پاکستان در یک مناظره زنده تلویزیونی به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. شیخ راشد احمد، وزیر اسبق در عملی عجیب اقدام به انداختن آب دهان در این برنامه زنده تلویزیونی کرد. این حرکت زشت شیخ احمد پس از آن صورت گرفت که از وی در مورد «رانا ثناالله» وزیر فعلی کشور پاکستان سوال پرسیده شد.

به نقل از باشگاه‌خبرنگاران، شیخ احمد در پاسخ خود به این درخواست از ژنرال قمر باجوا خواست تا رانا ثناالله را کنترل کند. احمد با اشاره به زبانی که وزیر فعلی کشور پاکستان از آن برای صحبت با مردم استفاده می‌کند مدعی شد که هیچ افسر ارشد ارتش در پاکستان به ثناالله سلام نخواهد کرد و بلکه به روی او آب دهان خواهد انداخت. در ویدئوی منتشرشده شیخ احمد می‌گوید: از ژنرال قمر باجوا می‌خواهم که رانا ثناالله را مهار کند. از نوع زبانی که رانا صحبت می‌کند فکر می‌کند کسی به او سلام می‌کند؟ آیا نیرو‌های امنیتی پاکستان به او سلام خواهند داد؟ به او تف خواهند انداخت.

او در این لحظه بلافاصله پس از گفتن این جمله در جریان مناظره تلویزیونی زنده، آب دهان انداخت. رفتار تهاجمی شیخ احمد موجب حیرت شرکت‌کنندگان در مناظره و مجری برنامه شد. این ویدئو روز پنج‌شنبه ۴ آگوست توسط «نایلا عنایت» در توئیتر منتشر شد و در شرح آن نوشت: کارنامه جدید او باید این باشد. وزیری که در تلویزیون زنده آب دهان می‌اندازد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.