استاندار تهران: خدمات رسانی الکترونیکی به شهروندان باید ارتقاء یابد

استاندار تهران با اشاره به لزوم ارتقا خدمات رسانی الکترونیکی به شهروندان گفت: سطح مراجعات حضوری در شهرداری‌ها باید به صفر برسد.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از میزان، طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در هفتمین نشست فصلی با شهرداران با اشاره به لزوم فرهنگ سازی در حوزه شهری اظهار داشت: فرهنگ سازی در مورد پسماند‌ها توسط شهرداری ضروری است، در این راستا آموزش شهروندان مد نظر قرار گیرد چراکه در کاهش حجم زباله موثر است، ضمن اینکه جداسازی و تفکیک زباله نیز به عنوان فرهنگ هم زمینه توسعه پایدار و هم زمینه صرفه جویی در هزینه‌ها را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: جمع آوری فاضلاب و روان آب‌ها در حفظ محیط زیست سالم اهمیت زیادی دارد، در مورد ایجاد ایمنی و امنیت در محیط شهری نیز شهرداران نقش موثری دارند، هر چند برقراری امنیت بر عهده نیرو‌ها و نهاد‌های نظامی است، اما فضای ایمنی شهر‌ها در احساس ایمنی شهروندان اثرگذار است.

استاندار تهران تاکید کرد: جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در زمینه ایجاد احساس امنیت موثر است که در این راستا نظارت‌ها باید تقویت شود و با توجه به کاهش تاب آوری، زمینه نشاط و شادابی در شهر‌ها و میان شهروندان فراهم شود.

محسنی بندپی سپس افزود: تحقق بخشیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه استمرار روحیه جهاد و ایثار در قالب کمک‌های مومنانه نیز مدنظر قرار گیرد، به علاوه استفاده از سیستم‌های هوشمند و الکترونیک در شهر‌ها اولویت دارد و سطح مراجعات حضوری باید به صفر برسد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.