چرا روحانی سکوت یک‌ساله خود را شکست؟

ادق زیباکلام گفت: با توجه به اینکه اصول‌گرایان تندرو طی این مدت بخصوص در مجلس، حملات تندی علیه رئیس دولت یازدهم و دوازدهم روانه ساختند و او را متهم به خیانت کردند، روحانی بعد از یک سال سکوت خود را شکست.

به گزارش تازه نیوز، به نقل از فرارو، اواخر تابستان ۱۴۰۰ بود که حسن روحانی کرسی ریاست جمهوری را به ابراهیم رئیسی تحویل داد و در این مدت با وجود نقدهایی که از گوشه و کنار نسبت به عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم از سوی ساکنان جدید ساختمان پاستور به گوش می‌رسید، اما هیچ اظهار نظری از سوی روحانی و اطرافیانش از هیچ تریبونی به گوش نمی‌رسید، تا اینکه حسن روحانی در سالروز تنفیذ حکم ریاست‌جمهوری‌اش و در دیدار با جمعی از وزرا و معاونان سابق رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم سکوت یک‌ساله خود را شکست و به انتقادات پاسخ داد.

حسن روحانی در این دیدار گفت: «اینکه می‌گویند فشار خارجی مهم نیست، بلکه مدیریت داخلی اشکال دارد، حرف کاملا درستی است، اما تفسیر وارونه می‌کنند. تصمیمات ما ایراداتی داشته که امروز گرفتار این مشکلات شدیم. اگر تصمیمات درستی در داخل می‌گرفتیم، از خارج نمی‌توانستند این‌چنین به ما فشار بیاورند. ما سال ۱۳۹۷ تحت فشار ترامپ قرار گرفتیم».

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.