اراذل پایتخت دست به قطع عضو یک شهروند زدند!

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل اصلی نزاع و درگیری و قطع عضو یکی از شهروندان خبر داد.

به گزارش تازه‌نیوز، رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل اصلی نزاع و درگیری خبر داد که منجر به قطع عضو یک شهروند در حوالی شمال غرب تهران شده بود. سرهنگ محمد گنجه در تشریح جزییات این خبر گفت: اواخر خرداد ماه خبری از طریق سامانه ۱۱۰ در خصوص درگیری عده ای از ارذل و اوباش نوپا با یک شهروند در حوالی شمال غرب تهران دریافت کردیم که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به نقل از فارس، وی به فرار این افراد بلافاصله پس از درگیری اشاره کرد و افزود: ماموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی با حضور در محل حادثه و انجام تحقیقات میدانی به دست آوردند ۳ تن از اراذل و اوباش نوپا با حضور در محل ضمن نزاع و درگیری با یکی از شهروندان، دست وی را با استفاده از سلاح سرد قطع و به سرعت گریخته اند.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران در ادامه با اشاره به اینکه متهمان به دفعات مختلف مخفیگاه خودشان را تغییر می دادند، تصریح کرد: سرانجام با انجام تلاش های شبانه روزی مخفیگاه آنان شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی، متهم اصلی این پرونده در حوالی بلوار آبشناسان دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال یافت.سرهنگ گنجه با بیان اینکه متهم پس از اعتراف به بزه انتسابی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد خاطر نشان کرد:دستگیری سایر متهمان متواری همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

۱ نظر
  1. عدالت خواه

    بارها نظرم رااعلام کردم.اگرواگر زندانها ازحالت هتل خارج شوندوبه زندانهاهتل نگویندودست پلیس رابازبگذارند درصدی ازاین ارازل واوباش آدم میشوند.مقصراصلی قوه قضاییه است که میگویدبه تبهکاران ودزدان وارازل ازگل بالاترنگویید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.