مشکل جو بایدن در پوشیدن کت/ رئیس‌جمهور آمریکا از همسرش کمک خواست +ویدئو

در ویدئویی که از بایدن پربازدید شده، او به سختی در تلاش برای پوشیدن کتش است و در نهایت نمی‌تواند به‌تنهایی این کار را انجام دهد.

به گزارش تازه نیوز، جو بایدن روز دوشنبه در حالی که تلاش می‌کرد کت اسپرت خود را در جریان بازدید از کنتاکی دوباره به تن کند، به شکل محسوسی سردرگم بود و در نهایت مجبور شد از جیل بایدن همسرش برای پوشیدن آن کمک بگیرد.

بعد از حل شدن مشکل کت، عینک آفتابی رئیس‌جمهور آمریکا روی زمین افتاد و بایدن را مجبور کرد برای برداشتنش خم شود.

بایدن که اخیرا از کرونا بهبود یافته، هنگام صحبت کردن و پاسخ به چند سوال در مورد سفر خود به مناطق سیل‌زده کنتاکی، سرفه‌های آرامی هم داشت.

این مطالب را هم ببینید:

پیش‌تر، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده در واکنش به خبر ابتلای مجدد بایدن به کرونا، با انتشار پیام تمسخرآمیز «خوب شو» در شبکه اجتماعی خود موسوم به «تروث» گفت که آن‌چه بایدن به آن مبتلا شده نه بازگشت کرونا بلکه زوال عقل است.

اینجا ببینید: ترامپ بایدن را مسخره کرد: بایدن کرونا ندارد، زوال عقل دارد/ زود خوب شو، جو!

جمهوری‌خواهان مدت‌ها است که جو بایدن را به زوال عقلی متهم می‌کنند، ناتوانی وی در سخنوری را به باد تمسخر می‌گیرند و گاف‌های وی در انظار عمومی را مورد انتقاد قرار می‌دهند.

در سال ۲۰۲۴ بایدن ۸۱ سال سن خواهد داشت و و طبق نظرسنجی ماه مه هاروارد، ۵۳ درصد آمریکایی‌ها در خصوص مناسب بودن وی برای ریاست‌جمهوری آمریکا ابراز تردید کردند و ۶۲ درصد بر این باورند که او برای ریاست‌جمهوری ایالت متحده بسیار پیر است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.