حمله همراهان بیمار به تکنسین اورژانس؛ بینی کادر درمان را شکستند!

حمله همراهان یک بیمار به تکنیسین اورژانس باعث شکستگی بینی وی شد.

به گزارش تازه‌نیوز، جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: ساعت ۳ و ۱۰ دقیقه بامداد دوشنبه گزارشی مبنی بر تصادف در محور سرپل ذهاب به کرند غرب به اورژانس ۱۱۵ اعلام شد و همکاران پایگاه فوریت‌های پزشکی کرند غرب و سرپل ذهاب به محل اعزام و مصدومان حادثه ترافیکی را به بیمارستان شهدای سرپل‌ذهاب منتقل کردند اما یکی از مصدومان نیاز به خدمات تخصصی‌تر و اعزام به شهرستان کرمانشاه را داشته است.

به نقل از ایران، وی افزود: در حین اعزام بیمار به بیمارستان، همراهان بیمار اصرار داشتند که حتماً باید سه نفر از همراهان با بیمار به کرمانشاه اعزام شوند که توسط تکنیسین فوریت‌های پزشکی با توجه به قوانین اورژانس از ورود همراهان اضافی به آمبولانس خودداری و در نهایت مصدوم با یک همراه به بیمارستان تخصصی در شهرستان کرمانشاه اعزام شد.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: اما در بین مسیر همراهان بیمار با سد کردن راه آمبولانس از ماشین پیاده شده و با همکاران اورژانس درگیر شدند و کتک‌کاری کردند که این درگیری باعث شکسته شدن بینی و پارگی ابرو و لب همکار فوریت‌های پزشکی شده است. میعادفر تصریح کرد: این موضوع از طریق مراجع قضایی توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل‌ذهاب تحت پیگیری است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.