عده‌ای ژنتیکی با توافق هسته‌ای مخالفت می‌کنند!

یک فعال سیاسی اصولگرا درباره توافق هسته‌ای گفت: برخی به صورت ژنتیکی با برجام مخالفت می‌کنند.

به گزارش تازه‌نیوز، محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا  در پاسخ به این سوال که با توجه به انتشار اخباری از نزدیک شدن به توافق حالا تندروها با این توافق مخالفت می‌کنند و حتی در درون دولت نیز مخالفانی وجود دارد، دلایل این مخالفت‌ها چیست، گفت:

عده‌ای که امروز با برجام مخالفت می‌کنند به دو دسته و گروه تقسیم می‌شوند. دسته اول کسانی هستند که در دوره روحانی با برجام مخالفت کردند و اگر بار دیگر برجام به تصویب مجلس فعلی برسد به علت آنکه در افکار عمومی کسانی خواهند پرسید این برجام همان برجام دوره روحانی است و چرا نگذاشتید در دوره خودش به نتیجه برسد، برای آنکه خودشان زیر سوال نروند با آن مخالفت می‌کنند.

وی افزود: دسته دوم کسانی هستند که به صورت ژنتیکی با برجام مخالفت می‌کنند. حالا ممکن است میان آن‌ها کاسبان برجام هم وجود داشته باشد، برخی نیز مخالف ایدئولوژیک برجام هستند. این گروه فکر می‌کنند هرگونه ارتباط با غرب، قراردادهایی که با غربی‌ها بسته می‌شود، بدون آنکه بدانند مفاد آن قرارداد چیست به ضرر کشور است و قراردادنامه هرچیزی که باشد فرقی نمی‌کند و آن‌ها به هر حال با آن مخالف هستند.

بیشتر بخوانید:

به نقل از ایلنا، مهاجری درباره اظهارنظرهای رستم قاسمی درباره برجام در میانه مذاکرات گفت: به دلیل آنکه آقای قاسمی را نسبتا می‌شناسم، او روحیه سلیم‌النفسی دارد و به احتمال زیاد، توییت را خود ایشان نزده است. اگر دقت کرده باشید در توییت دوم، توییت اول را تا حدودی نرم کرد. حالا که او وزیر راه و شهرسازی است چه ارتباطی به برجام دارد؟ ممکن است صفحه توییتری او در دستان افراد آشنایی باشد و بعد از آن توییت به او گفته باشند اما به هر ترتیب آقای قاسمی در کادر نظام جا دارد و باید بر اساس منافع ملی حرف بزند، اگر برجام را به یزیدیان نسبت دهد فردا روزی که برجام به تصویب نظام و حاکمیت برسد چه واکنشی خواهد داشت؟ به این ترتیب در نوشتن آن توییت مقداری بی ملاحظگی شد و با شناختی که از آقای قاسمی دارم بعید می‌دانم آن توییت نوشته او باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.