شرط قهرمانی پرسپولیس در فصل آینده!

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس شرایط کلی این تیم را برای حضور در فصل جدید لیگ برتر مساعد ارزیابی کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، حسین بادامکی  درباره شرایط تیم‌ها پیش از آغاز فصل بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار داشت: فکر می‌کنم امسال لیگ جذاب‌تری نسبت به فصل گذشته خواهیم داشت، چون هم مربیان خوبی به فوتبال ما اضافه شده‌اند و هم تیم‌ها با بازیکنان داخلی و خارجی خود را تقویت کرده‌اند. فکر می‌کنم لیگ هیجان‌انگیز و خوبی داشته باشیم. مدعیان و تیم‌هایی که برای قهرمانی می‌جنگند خودشان را خیلی خوب آماده کردند و این نوید یک لیگ خوب را می‌دهد.

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به وضعیت این تیم اضافه کرد: پرسپولیس بازیکنان باکیفیتی را جذب کرده و با ثباتی که داشته است، امید می‌رود این فصل شرایط بهتری نسبت به فصل گذشته داشته باشد. این تیم در فصل‌های گذشته فوق‌العاده نتیجه گرفته است و مطمئناً می‌تواند امسال نیز شرایط خوبش را ادامه دهد.

به نقل از تسنیم، وی درباره اینکه پرسپولیس هنوز موفق به جذب مهاجم نشده است، تصریح کرد: پرسپولیس قطعاً به یک مهاجم نیاز دارد. باید بازیکنی اضافه شود که توانایی‌های لازم را داشته باشد و بتواند گره‌ای از تیم باز کند. زمان برای جذب مهاجم مقداری طولانی شده است، ولی امیدوارم بعد از این همه مدت بازیکنی که مدنظر کادر فنی است جذب شود تا به تیم کمک کند. با این حال پرسپولیس بدون مهاجم هم شرایط خوبی خواهد داشت.

بادامکی درباره اینکه آیا گزینه‌ای داخلی می‌تواند این جای خالی را برای پرسپولیس پر کند، اشاره کرد: گزینه داخلی مناسبی که الان در بازار باشد، فکر نمی‌کنم پیدا شود. پرسپولیس به مهره‌ای نیاز دارد که گره‌ای باز کند. الان این بازیکن در بازار داخلی نیست و همه باشگاه‌ها بازیکنان خوب را جذب کرده‌اند. گزینه خارجی هم باید با شناخت کامل و آگاهی زیاد جذب شود تا مشکلاتی که قبلاً خارجی‌ها در پرسپولیس داشته‌اند، تکرار نشود. البته پرسپولیس عبدی و پاکدل را نیز در خط حمله دارد که بازیکنان باکیفیتی هستند و باید به این بازیکنان اعتمادبه‌نفس بدهیم.

وی با اشاره به وضعیت دیگر مدعیان لیگ خاطر نشان کرد: سپاهان و استقلال هم خیلی خوب خودشان را آماده کردند. این تیم‌ها در کادر فنی و ترکیب‌شان تغییرات زیادی داشته‌اند و فکر می‌کنم شرایط خوبی داشته باشند. این تیم‌ها همیشه مدعی بوده‌اند. با این حال فکر می‌کنم کم سروصداترین تیم در نقل‌وانتقالات بین مدعیان پرسپولیس بوده که چراغ خاموش سعی کرده است نفرات مدنظرش را جذب کند. فولاد هم دیگر تیمی است که قطعاً با بازیکنانی که جذب کرده و ثباتی که داشته، توقعات را بالا برده است. گل‌گهر، مس رفسنجان و حتی تراکتور نیز تیم‌های خوبی را تشکیل داده‌اند که مجموع آنها نشان از رقابت سخت و دشوار در لیگ جدید خواهد داشت.

بادامکی درباره اینکه پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم باید چه اقدام ویژه‌ای برای موفقیت و پس گرفتن عنوان قهرمانی انجام دهد، عنوان کرد: باید فضای مجازی کنترل شود و تا جایی که می‌شود، حاشیه‌ها را کم کرد. پرسپولیس همیشه از همین حاشیه‌ها لطمه خورده است. باید هواداران و پیشکسوتان، همه به تیم کمک کنند تا مشکلی ایجاد نشود و تیم اسیر حاشیه و مسائل بیرونی نشود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.