گفت‌وگوی کابین نیوز با مدیرعامل شرکت مهدیس آسانبر +ویدیو

شرکت آسانسور و پله برقی مهدیس آسانبر در زمینه فروش، طراحی و اجرای انواع آسانسور و پله برقی پایه گذاری شده است.

شرکت آسانسور و پله برقی مهدیس آسانبر بر اساس دانش مهندسی و تجربیات مجموعه هیات‌مدیره و مدیران خود در زمینه فروش، طراحی و اجرای انواع آسانسور و پله‌برقی پایه‌گذاری شده است. این شرکت از بدو تأسیس در سال ۱۳۸۴ عضو سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران گردیده و موفق به اخذ پروانه بهره‌برداری در زمینه تولید پله برقی و همچنینن طراحی و مونتاژ آسانسور از وزارت صنایع می‌باشد.

مهدیس آسانبر طراحی، فروش و اجرای محصولات خود شامل آسانسور، پله برقی، پیاده‌روی متحرک را بر مبنای کیفیت، ایمنی، زیبایی، آسایش و اطمینان قرارداده است. اصلی‌ترین هدف شرکت به عنوان یک شرکت قابل اعتماد در کنار مشتریان خود آن است که با سرعت و دقت نسبت به تأمین نظرات ایشان از جنبه‌های کیفی و اقتصادی قبل و بعد از فروش اقدام نماید. شرکت کوشیده است تا با بهره‌گیری از تکنولوژی مدرن و دانش مهندسی، محصولاتی با بالاترین سطح کیفی و متناسب با خواسته‌های مشتریان ارائه نماید.

ویدیوی گفت‌وگو با حسین پورطلوعی مدیرعامل شرکت مهدیس آسانبر

شرکت مهندسی مهدیس آسانبر با سرمایه‌گذاری مشترک شریک تجاری خود تحت برند DELSO اقدام به تولید انواع پیاده‌رو و پله‌برقی با تکنولوژی آلمانی در ایران نموده است. شرکت مهدیس آسانبر نماینده انحصاری کمپانی metron آلمان در ایران بوده و توانایی ارائه آسانسور کاملا وارداتی (Full Package) را جهت ساختمان‌های خاص دارا می‌باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.