جای خالی بازیکن جنگنده میان شاگردان ساپینتو!

از تمرینات استقلال خبر می‌رسد همچنان جای خالی یک بازیکن توپ‌گیر و جنگنده در میانه میدان نزد شاگردان ریکاردو ساپینتو احساس‌ می‌شود.

به گزارش تازه‌نیوز، تیم فوتبال استقلال درحالی خود را برای مبارزه با سپاهان از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌کند که به‌طور قطعی نمی‌تواند از بازیکنانی مانند محمدحسین مرادمند و صالح حردانی استفاده کند. این درحالی است که برخی آبی‌پوشان نیز با وجود دارا بودن اسم‌ورسم آنچنانی در این مدت نتوانستند نظر ساپینتو را تا به‌امروز جلب کنند تا جایی که این امکان وجود دارد که این‌دسته از بازیکنان برای بازی با سپاهان نیمکت‌نشین شوند.

از تمرینات استقلال خبر می‌رسد همچنان جای خالی یک بازیکن توپ‌گیر و جنگنده در میانه میدان نزد شاگردان ریکاردو ساپینتو احساس‌شده و این مربی نیز در تمرینات روزهای گذشته و از زمانی که به استقلال اضافه‌شده برخی بازیکنان را در این پست تست کرده تا حلقه مفقوده و گمشده خود را پیدا کند.

به نقل از خبرورزشی، درحالی‌که برخی اخبار حکایت از آن داشتند که عزیزبک آمانوف در روزهای اخیر در خط‌میانی استقلال وظیفه بازیسازی و جنگندگی را برعهده گرفته است، اما گویا این بازیکن در این پست از نظر کادرفنی بازیکن موفقی نشان نداده تا جایی که در این مدت و در روزهای گذشته او در سمت چپ زمین و در فاز دفاعی مورد استفاده قرار گرفته است.

ساپینتو بارها در تمرینات با جدیت از بازیکنان خواسته با تمام توان در زمین حاضر شوند، ضمن اینکه او جنگندگی و جسارت خاصی را از هافبک‌میانی خود خواسته که عملی‌شدن آنها را در قامت آمانوف ندیده تا درنهایت از این بازیکن در یک پست غیرتخصصی استفاده کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.