خبر وزیر آموزش و پرورش از تعداد معلمان شامل رتبه‌بندی

وزیر آموزش و پرورش گفت: با اجرای طرح رتبه بندی ۸۰۶ هزار معلم شامل طرح رتبه‌بندی می‌شوند.

به گزارش تازه نیوز، یوسف نوری ظهر جمعه در نشست شورای اداری فاریاب گفت: خدمت به مردم در این دولت در رأس همه امور قرار دارد و تمام هدف رئیس جمهور در راستای حل مشکلات مردم است.

به نقل از مهر، وی عنوان کرد: ظرفیت‌های بی نظیری برای کشاورزی در منطقه فاریاب قرار دارد که باید با استفاده از روش‌های علمی و ترویج کشاورزی مدرن به سمت تولید محصولات مطلوب و با صرفه اقتصادی و استراتژیک حرکت کنیم.

وی افزود: بررسی‌های لازم در این زمینه صورت گرفته و مصوباتی نیز انجام می‌شود که امیدوارم موجب رونق کشاورزی و رفع مشکلات کشاورزان شود.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: اجرای طرح قانون رتبه بندی معلمان نیز گفت: آئین نامه اجرای طرح تأیید شده است و در این اقدام انقلابی ۸۰۶ هزار معلم تحت پوشش قرار می‌گیرند.

۱ نظر
  1. محمد

    مرده شور ببره خودتون ورتبه بندی تون .همش مقصر خود معلم ها هستن .اگه یکسال اضافه کار نگیرن غیرت داشته باشن اینجوری بازی باهاشون نمیشه یکساله این ماه واون ماه می کنن آخرش می گن شامل همه نمیشه .بابا لعنت بر شما که عمرمون رو تباه کردید .کاش اول جوانی جوراب میفروختیم بهتر از این خراب شده بود .تا الان کلی پیشرفت میکردیم .خدا لعنتتون کنه که عمرمون رو تباه کردید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.