ساپینتوی خشمگین از داوری بازی استقلال و سپاهان/ پنالتی استقلال سوخت

سرمربی تیم فوتبال استقلال نسبت به برخی تصمیم‌های داوری در جریان بازی تیمش مقابل سپاهان واکنش نشان داد.

به گزارش تازه نیوز، در جریان هفته اول رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و سپاهان به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی ۲ بر صفر زردپوشان اصفهانی به پایان رسید.

صدا و سیما در جریان بازی دیدار دو تیم استقلال و سپاهان، دوربین تلویزیون را طوری تنظیم کرد تا تبلیغات محیطی دور زمین نمایش داده نشود. این مساله باعث شد تا کادر تلویزیون نمای خوبی نداشته باشد و حرکت دوربین زیاد شود.

در دقیقه ۵۳ بازی، یاسین سلمانی موفق شد تا گل اول این بازی را برای سپاهان به ثمر برساند. این گل باعث خوشحالی زردپوشان اصفهانی شد و ریکاردو ساپینتو از نحوه گل خوردن استقلال رضایت نداشت و کنار خط ناراحتی خود را ابراز کرد.

رامین رضاییان در دقیقه ۵۷ موفق شد گل دوم سپاهان را به ثبت برساند. این گل سردرگمی استقلالی‌ها را بیشتر کرد و خوشحالی بی‌حد شاگردان مورایس را به همراه داشت.

ریکاردو ساپینتو در دقیقه ۶۲ سه تعویض هجومی در دستور کار خود قرار داد و پیمان بابایی، ارسلان مطهری و امیرعلی صادقی وارد زمین شدند. سرمربی آبی‌ها در این دقایق سعی داشت تا با آرام کردن بازیکنان، تیمش را به سمت جبران کردن گل‌های خورده سوق دهد.

پس از توقف سه دقیقه‌ای بازی در دقیقه ۷۵، آبی‌های پایتخت تلاش زیادی کردند تا به گل برسند اما تلاش این بازیکنان نتیجه‌ای نداد. مورایس در این بین در کنار خط حضور داشت و از بازیکنانش خواست تا بازی را مدیریت کنند.

در دقیقه ۸۳ بازی، استقلالی‌ها در محوطه جریمه معتقد بودند که باید خطای پنالتی اعلام می‌شد اما داور چنین تصمیمی را نگرفت و این مساله باعث شد تا ساپینتو کنار داور چهارم مسابقه برود و اعتراض خود را نسبت به این صحنه اعلام کند.

به نقل از خبرآنلاین، نوید مظفری، کارشناس داوری، معتقد است که حیدری، داور دیدار استقلال و سپاهان پنالتی استقلال را نگرفته است.

در دقیقه ۲۵، برخوردی بین توپ با دست بازیکن سپاهان در محوطه جریمه رخ نداد و اعتراض ساپینتپو برای اعلام پنالتی بیهوده بود. اخطار به رامین رضاییان در نیمه نخست درست بود.

او درباره نیمه دوم اظهار کرد: «اخطاری که در دقیقه ۴۹ به بازیکن سپاهان داده شد، اشتباه بود و همچنین آفسایدی که از سپاهانی‌ها در دقیقه ۹۱ گرفت، صحیح بود.»

مظفری در خصوص سرنگون شدن رمضانی در دقیقه ۸۳ در محوطه جریمه سپاهان توضیح داد: «مدافع سپاهان، مهاجم استقلال را هل داد و داور باید پنالتی اعلام می‌کرد که در این صحنه هم حیدری دچار اشتباه شد.»

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.