چین اعلام کرد: ۲۰۰میلیارد دلار ضرر ایران از توقف برجام!

عملکرد دولت در یکسالگی و وعده‌هایی که محقق نشده، سوژه انتقادهای تند یک روزنامه‌نگار شد.

به گزارش تازه‌نیوز، بهنام صمدی، خبرنگار اقتصادی در رشته‌توئیتی درباره یک‌سالگی دولت سیزدهم نوشت:

دولت رئیسی کشور را به روش «راه بنداز جا بنداز» دارد اداره می‌کند. پول ندارند اما وقت‌کشی در مذاکرات را هم به حساب کارگر و کارمند و بازنشسته فاکتور می‌کنند. می‌دانستند مصوبه تعیین سقف ۱۰ درصد برای حقوق بازنشستگان، کارگران دولت و حق مسکن کارگران غیرقانونی است، تصویب کردند تا فعلا پول ندهند! بعد هم با افتخار گفتند از بانک مرکزی استقراض نکردیم!
به خاطر کسری بودجه، ارز ۴۲۰۰ را حذف کردند، به خیلی‌ها هم برچسب دهک دهم زدند که یارانه ندهند، دو ماهی است سامانه اعتراض به یارانه را بروز نکردند و…!
برای ساکت کردن اعتراضات به قیمت اجاره، سقف گذاشتن تا موجر و مستاجر به جان هم بیفتند، {بانک‌ها} وام ودیعه را هم نمی‌دهند!
وعده ساخت ۴میلیون مسکن دادند، یک‌سال از عمر دولت گذشته ولی هنوز به هیچ‌جا نرسیده!
ده‌ها وعده برای احیای بورس دادند ولی مردم همچنان تا خرخره توی ضرر هستند.

صمدی در توئیت پایانی خود هم نوشت: لیجیان جائو، سخنگوی وزارت امور خارجه چین با انتشار این تصویر در توییتر نوشت که ایران در نتیجه تحریم‌هاى ترامپ و تصمیم او به خروج از برجام ۲۰۰میلیارد دلار زیان کرده است.

توییت بهنام صمدی درباره دولت رئیسی

۱ نظر
  1. مرد

    دوران 40 ساله شعب ابوطالب تحریم ملت ونظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام شده واین خواست واراده خداوند متعال وملت قهرمان ایران است . اقای ایت ا… رئیسی بدون فوت وقت بر خداوند قاهر وتوانا توکل کنید وتوافق مشروع بین المللی هسته ای را امضا کنید و کام ملت ورهبری وروح امام خمینی س را شاد کنید وباعث رضایت وخشنودی خداوند متعال شوید .

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.