قدرت صاعقه توربین بادی بزرگ را دو نیم کرد! +ویدئو

یک توربین بادی بزرگ در آمریکا بر اثر برخورد صاعقه شدید به دو نیم تبدیل شد.

به گزارش تازه‌نیوز، برخورد صاعقه شدید یک توربین بادی بزرگ در آمریکا را به دو نیم تبدیل کرد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی آمریکا این اتفاق روز سه شنبه و در مرکز نیروگاه انرژی بادی تراورس واقع در ایالت اکلاهما رخ داد. پس از وقوع این حادثه نیرو‌های آتش نشانی برای خاموش کردن آتش در محل حاضر شدند. نیرو‌های آتش نشانی پس از آنکه در ساعت ۴.۳۰ دقیقه بعدازظهر تاریخ ۹ آگوست در محل حاضر شدند توربین بادی را در حالی که از وسط به دو نیم تبدیل شده بود غرق آتش یافتند.

به نقل از باشگاه‌خبرنگاران، ویدئویی که از محل حادثه تهیه شده و در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است این توربین بادی را در حالی که از وسط دو نیم شده و غرق دود و آتش است نشان می‌دهد. بنا به این گزارش این سازه کاملا خم شده و به شدت آسیب دیده بود.

منابع خبری محل گزارش ادند که این سات کاملا ایمن بوده و در این حادثه به هیچ فردی آسیب وارد نشده است. وقوع رعد و برق در بعدازظهر روز سه شنبه در این منطقه موجب بارش باران شده بود. سرعت باد در روز حادثه ۴۸ کیلومتر بر ساعت گزارش شد. مقامات محلی از تحقیقات در مورد این حادثه خبر داده اند. وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که ماه گذشته نیز برخورد صاعقه شدید به یک توربین بادی در در تگزاس آمریکا موجب آتش گرفتن آن شده بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.