یک ایرانی در انفجار دیروز ارمنستان مفقود شد

با گذشت یک روز از وقوع انفجار مهیب در یکی از مراکز خرید در ایروان، مقامات این کشور از مفقود شدن یک شهروند ایران خبر دادند.

به گزارش تازه‌نیوز، وزارت شرایط اضطراری ارمنستان در تازه‌ترین اطلاع‌رسانی درباره انفجار روز گذشته در ایروان اعلام کرد که یک تبعه ایرانی جزو مفقودان این حادثه است. اینجا ببینید: ویدئو| انفجار شدید در پایتخت ارمنستان
به نقل از فارس، با گذشت یک روز از وقوع انفجار مهیب در یکی از مراکز خرید در ایروان، مقامات این کشور از مفقود شدن یک شهروند جمهوری اسلامی ایران خبر دادند.
منابع رسانه‌ای از ایروان پایتخت ارمنستان گزارش دادند، وزارت شرایط اضطراری ارمنستان اطلاعات جدیدی درباره انفجار روز گذشته در مرکز خرید «سورمالو» در ایروان منتشر و اسامی مفقودشدگان این انفجار را اعلام کرد.
این مطالب را هم ببینید:
به گزارش رادیو عمومی ارمنستان، طبق اعلام وزارت شرایط اضطراری ارمنستان یک تبعه ایرانی جزو مفقودان انفجار روز گذشته در ایروان است.
این وزارتخانه اسامی ۱۸ نفر را به عنوان افراد مفقود انفجار روز گذشته در ایروان اعلام کرده است.
نفر هجدهم فهرست وزارت شرایط اضطراری ارمنستان، یک شهروند ایرانی اعلام شده است. این وزارتخانه توضیح بیشتری درباره این تبعه ایرانی منتشر نکرده است.
پیشتر در خبرها آمده بود که در نتیجه انفجار مهیب روز گذشته در ایروان، حداقل ۶ نفر جانشان را از دست دادند وو بیش از ۶۰ نفر زخمی شده‌اند.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.