پوتین: روسیه با تسلیحات مدرن آماده مسلح کردن متحدانش است

رئیس جمهور روسیه امروز در مراسم افتتاحیه مجمع «ارتش -۲۰۲۲» اعلام کرد: آماده ارائه تسلیحات مدرن به متحدانمان هستیم.

به گزارش تازه نیوز، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز دوشنبه در مراسم افتتاحیه مجمع «ارتش -۲۰۲۲» نزدیک مسکو در سخنانی اعلام کرد: ارتش روسیه به صورت دقیق تمام وظایف خود را انجام می دهد و گام به گام سرزمین دونباس را آزاد می کند.

به نقل از مهر، رئیس جمهور روسیه در این باره گفت: روسیه طرفدار توسعه همه جانبه همکاری های نظامی- فنی است، همان چیزی که در چارچوب ایجاد جهان چندقطبی حائز اهمیت است. مسکو برای روابط با کشورهای آمریکای لاتین، آسیا و آفریقا ارزش قائل است و آماده ارائه مدرن ترین انواع تسلیحات به آنها است.روسیه آماده مسلح کردن متحدانش است.

این مطالب را هم ببینید:

پوتین در ادامه اضافه کرد: مسکو آماده ارائه تسلیحات مدرن به متحدان خود است. ما آماده ایم به متحدان خود مدرن ترین انواع سلاح ها، از سلاح های کوچک گرفته تا خودروهای زرهی و توپخانه و هواپیماهای جنگی و هواپیماهای بدون سرنشین را به متحدان خود ارائه دهیم.

وی دراین ارتباط افزود: مسکو آماده توسعه روابط همکاری برای ساخت نمونه های جدیدی از تجهیزات و همچنین همکاری در شرایط برابر است.
با توسعه همکاری های نظامی- فنی گسترده می توان امنیت قابل اطمینان کشورهای دارای روابط همکاری و جهان را تضمین کرد.

روسیه ۲۴ فوریه سال جاری میلادی (۵ اسفند سال ۱۴۰۰) عملیات ویژه نظامی خود در اوکراین را با هدف غیرنظامی و نازی زدایی کردن این کشور آغاز کرد. این اقدام روسیه در حالی صورت گرفته است که به گفته مقامات این کشور چاره دیگری در برابر مسکو در مقابله با سیاست های خصمانه غرب و ائتلاف نظامی ناتو نمانده بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.