حتما بخوانید: کلاهبرداری میلیاردی به بهانه اشتغال غیرحضوری!

به همین سادگی از حدود ۱۵۰۰ نفر ۳۶ هزار تومان دریافت می‌شود و به ۱۵ نفر ۱۸۶ هزار تومان پرداخت می‌شود؛ یعنی ۵۴میلیون ناقابل دریافت می‌کنند و حدود 3 میلیون تومان پرداخت… در عرض یک ساعت و نیم و فقط از یکی از کانال‌ها!

به گزارش تازه‌نیوز، یکی از کاربران توئیتر تجربه عجیب خود از سایت‌های ارائه خدمات اشتغال غیرحضوری را شرح داده است؛ کاربران دیگری هم در واکنش به او، تجارب مشابهی را توئیت کرده‌اند.

متن منتشر شده در توئیتر با رسم الخط نویسنده گزارش به شرح زیر است: به این شرکت‌های کار مجازی برخوردین تا حالا؟ که ۱۰-۱۲ تا آپشن شغلی مثل تایپ و گویندگی بهتون میدن و میگن هرکدومو میتونی انجام بده پول بگیر؟ بعد از مدت‌ها وسوسه شدم یکیشونو تست کنم. نماد اعتماد و همه‌چیزشو هم چک کردم و درست بود. حالا بذارید طرز کارشونو براتون توضیح بدم.

به من گفتن میتونی روزی دوتا فایل تایپ داشته باشی و یک الی دو روز برای تایپش زمان خواهی داشت.

هزینه اولیه ۷۰هزار تومن دریافت کردن و قرار بود دیگه هزینه‌ای که نباشه هیچ، این هفتاد تومن هم با اولین دستمزد برگرده به حساب من! بعدش لینک یک سری کانال میدن برای شاخه‌های مختلفشون. تایپ رو انتخاب کردم.

این مطالب را هم ببینید:

خلاصه کنم، دو الی سه روز یک‌بار پیامی توی کانال میذارن به همراه یک لینک حاوی فایل موردنظر که باید تایپ شه و میگن خیالتون راحت رقابتی هم نیست! ولی تا وقتی ۳۶هزار تومن واریز نکنی نمیتونی فایل رو دانلود کنی! و میگن که این ۳۶ تومن با اولین دستمزد به حساب شما برمیگرده.

کار اینه که ۴ صفحه پی‌دی‌اف غلط‌هاش تصحیح شه و به صورت فایل ورد ارسال شه در عرض یک‌ساعت‌ونیم. چهار صفحه توی یک ساعت اون هم فایل قابل کپی کاملا معقوله نه؟ پول رو میدی فایل رو دانلود میکنی و میبینی چهار صفحه انقدر ریز نوشته شده که ببریش روی فونت ۱۴ (که نرمالشه) حداقل ۱۵ صفحه میشه. و فایل انقدر غلط‌های املایی چرت داره که الاغ هم باشه میفهمه این فایل فقط تایپ شده که بشه به هر نحوی از ادیت شده‌ش هم ایراد گرفت! در نهایت کافیه به جای ۱ ساعت و نیم، ۱ ساعت و ۳۲ دقیقه طول بکشه فرستادن فایل، ادمین سه ساعت بعد چک میکنه و میگه دیر فرستادی شامل دستمزد نمیشه منتظر فایل بعد باش! اگر هم زود بفرستی قطعا یه غلط ازش درمیاره و…

به همین سادگی از حدود ۱۵۰۰ نفر ۳۶ تومن میگیرن و به ۱۵ نفر ۱۸۶ تومن میدن! یعنی ۵۴میلیون ناقابل میگیرن و حدود ۲ و ۸۰۰ پس میدن… در عرض یک ساعت و نیم! و فقط از یکی ار کانال‌ها!

و شما برای اینکه ۳۶ تومنت برگرده و دستمزدی هم بگیری، فایل بعدی رو هم میخری و… چرخه ادامه داره.

دلم نیومد اطلاع رسانی نکنم، شما دیگه گول ظاهر تر و تمیز کارشونو نخورید.

سایتی که من واردش شدم: www.***.com بد نیست بشناسید!

تازه‌نیوز به‌دلایل حقوقی آدرس سایت اعلام‌شده را حذف کرده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.