جزئیات ۴قتل رخ داده در ۲۴ساعت پایتخت که قاتلانش فراری‌اند!

در ۴حادثه جداگانه در پایتخت، ۴نفر ظرف ۲۴ساعت به قتل رسیدند و حالا تحقیقات پلیس برای دستگیری قاتلان ادامه دارد.

به گزارش تازه‌نیوز، نخستین قربانی مردی بود ۵۰ساله که گزارش قتل او را صبح یکشنبه ۲۳مرداد ماه به قاضی ساسان غلامی، بازپرس ویژه قتل اطلاع دادند. مقتول بر اثر ضربات چاقو به قتل رسیده بود که با دستور قاضی تحقیقات در این‌باره آغاز و مشخص شد که کسی جز پسرعموی این مرد عامل جنایت نیست. ماجرا از این قرار بود که پسرعموی مقتول دهیار روستایی در شمال غرب تهران بود که از مدت‌ها قبل با پسرعمویش به‌خاطر ارثیه و زمین‌های کشاورزی دچار اختلافاتی شده بود.

به‌ نقل از همشهری، این اختلاف ادامه داشت تا اینکه دهیار روستا، زمین را به فرد دیگری اجاره داد و همین مسئله شدت اختلاف آنها را بیشتر کرده و کار به درگیری کشیده شد تا جایی‌که روز حادثه مقتول با بیل به سمت دهیار یعنی پسرعمویش حمله کرده و دهیار روستا با ضربات چاقو جان پسرعمویش را گرفت و از محل گریخت.

درحالی‌که تحقیقات در این پرونده شروع شده بود گزارش قتل دیگری به بازپرس ساسان غلامی اعلام شد. دومین مقتول مردی جوان بود که مقابل یک مغازه جگرکی در یکی از مناطق تهران هدف گلوله قرار گرفته و به قتل رسیده بود. در ادامه تحقیقات و بررسی دوربین‌های مداربسته مشخص شد که عامل جنایت سوار بر خودرویی بوده و مقتول را که سرگرم خوردن چند سیخ جگر بوده هدف گلوله قرار داده است. او کسی جز دوست مقتول نبود که پس از جنایت مسلحانه فراری شده و تحقیقات برای بازداشت او آغاز شده است. از سویی بررسی‌ها نشان می‌داد که مقتول و قاتل مدتی قبل برای کار به ترکیه سفر کرده بودند اما بعد با هم به تهران بازگشتند و ظاهرا دعوا و اختلاف آنها بر سر یک دختر بوده است.

سومین جنایت در یکی از محله‌های مرکزی تهران اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که مردی با یکی از آشنایان همسرش درگیر شد و وقتی دعوا بالا گرفت با ضربه چاقوی این مرد آشنا به قتل رسید و مرد آشنا پس از جنایت متواری شد که تحت تعقیب قرار گرفته است. اما آخرین قربانی، زنی بود حدودا ۴۰ساله که جسدش در پیاده‌رو در حوالی خیابان میرداماد پیدا شد. هیچ‌گونه مدارک هویتی از این زن کشف نشد اما آثار زخم و خراشیدگی روی بدن وی نشان می‌داد که او قربانی جنایت شده است.

حتی زخم‌هایی روی بدن او وجود داشت که مشخص بود چند روز قبل در بیمارستان تحت درمان قرار گرفته و زخم‌ها بخیه خورده است. در این شرایط جسد زن جوان به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات برای بازداشت عامل این جنایت از سوی تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.